Hjaltes 1 måneds-update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

LMX

En rigtig charmetrold.. Dejligt at det går så godt med ham. Min pige vejede ikke mere end ham ved 1 mdr og hun er endda født til tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

M (:

Månsson skriver:

Ej hvor er han skønno... Sikke et lækkert smil

Tak søde jeg smelter også helt, når han smiler selvom jeg godt ved det ikke er bevidst (men det behøver vi jo ikke sige til nogen )..

Anmeld

10. april 2013

M (:

LMX skriver:

En rigtig charmetrold.. Dejligt at det går så godt med ham. Min pige vejede ikke mere end ham ved 1 mdr og hun er endda født til tiden

Synes også bare han er så lækker!

Så har hun da også været et lille nips ved fødslen? 

Anmeld

10. april 2013

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Ja, SP var heller ikke bekymret, det var bare fordi han lavede et lille knæk på kurven, og så er det jo lige med at holde lidt ekstra øje med ham..

Tusind tak! 

Ja, og det er jo kun dejligt de er opmærksomme.. Og hvem vil ikke gerne have en ekstra vægt på sin lille skønne baby.

Anmeld

10. april 2013

AnthonsMor

Tusind tak! 

Går det godt med Anthon? (:

Ja det går super fint

Anmeld

10. april 2013

BigHope13

hvor er det dejligt at høre det går rigtig godt med prinsen, og han er jo bare en lækkermås

Anmeld

10. april 2013

L&V

Tak søde jeg smelter også helt, når han smiler selvom jeg godt ved det ikke er bevidst (men det behøver vi jo ikke sige til nogen )..

Skid da hul i det det er uber lækkert alligevel.. Det er så sødt at det er lidt skævt.. ligner han lige fik en ide til noget ballade

Anmeld

10. april 2013

LMX

Synes også bare han er så lækker!

Så har hun da også været et lille nips ved fødslen? 

3045g efterfølgende tabte hun sig lidt som de jo gør.. På 14. dagen var hun igen på de 3045 og ved 1 mdr var hun ca 3300... Vi gik også til kontrol de første uger efter fødslen.

Anmeld

12. april 2013

M (:

Ja, og det er jo kun dejligt de er opmærksomme.. Og hvem vil ikke gerne have en ekstra vægt på sin lille skønne baby.

Ja, det er rart de er opmærksomme.. Hm, det der vægt er lidt ambivalent, jeg synes det er dejligt, men også en stress-faktor.. Kunne man ikke bare nøjes med at kigge på sit barn? 

Anmeld

12. april 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Ja det går super fint

Dejligt at høre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.