Altså den skøre tøs...
Hun laver simpelthen så mange spilopper.
Hver evig eneste aften, når hun er kommet i seng, går der ca. 10 min. så kan jeg høre oppe fra værelset "åhh mooar, åhh mooar, er duuuu??? mooar... lælpe lælpe"
Så går jeg der op og bamser, sutter, dyne og pude er smidt ud af sengen.
Andre dage råber hun bare "læææælpe lælpe (hjælp hjælp) og så kommer jeg op og ser et barn hængende halvt ud af sengen.... under tremmerne som kan tages af når sengen skal laves til juniorseng.
En anden ting er at hun er begyndt at hælde sin drikkelse (vand/mælk) ud på bordet og slupre det op som en hund.... det sker også ind imellem med maden... skøre tøs.
Keder hun sig kommer hun hen til mig tager min hånd og siger "op a dåbbe" (op at stå) hiver mig hen til kisten med dvd'er og vil se en film.
Synes hun vi skal gå op på hendes værelse eller skal hun kalde på far i kælderen råber hun "kom oooop"
Igår sad hun oppe i sin barnevognskasse, som stod på mit kontor.... hun sad der og hyggede sig så jeg synes bare hun skulle have lov til det. Der gik ca. 10 min. så sad hun og grinede og jeg tænkte jeg hellere måtte kigge hvad hun lavede... NÅ... så havde tøsen fundet en æske med tusser og et stykke papir... papiret var overtegnet, ligeom hendes ben, hendes bodystocking, overslaget til barnevognen og indersiden af kalechen

Nu skal det ikke lyde som om hun bare får lov til de her ting... ville blot komme med en lille beskrivelse af hvordan den lille tøs fylder i vores liv
Anmeld