Livie og Luca sko.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
5 svar
2 synes godt om
9. april 2013

MomInTheMaking

Nogen der har erfaring med de sko? Er de gode? er de smalle/brede? Andet? min datter har en "høj" fod, så jeg er måske bange for at hun ikke kan få foden i dem.

og så lige et billede af dem jeg gerne vil købe. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

roenlund

jeg har ingen erfaring, men hvor er de bare søde, havde jeg en pige var det da lige sådan nogen hun skulle have til sommer

Anmeld

9. april 2013

Kirkesjov

Hej Sheila

Det er mig, der sælger skoene :-) Livie & Luca er super lækre børnesko, som er håndsyede og lavet af læder, der er garvet uden kemikalier. Til de små er de gode brede i forfoden, så der er plads til bevægelse men samtidig sidder de godt til i hælen. Alle fødder er dog forskellige, så de skal prøves :-) Og vi har fuld returret, hvis de ikke skulle passe dit barns fod.

Remmen over foden lukkes med rigtig god kvalitet velcro. det gør at den er meget justerbar, så selv høje vrister kan få god plads. Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har andre spørgsmål :-) Min email er: mettekirkeskovjensen@gmail.com

Kh. Mette

Anmeld

9. april 2013

MomInTheMaking

Kirkesjov skriver:

Hej Sheila

Det er mig, der sælger skoene :-) Livie & Luca er super lækre børnesko, som er håndsyede og lavet af læder, der er garvet uden kemikalier. Til de små er de gode brede i forfoden, så der er plads til bevægelse men samtidig sidder de godt til i hælen. Alle fødder er dog forskellige, så de skal prøves :-) Og vi har fuld returret, hvis de ikke skulle passe dit barns fod.

Remmen over foden lukkes med rigtig god kvalitet velcro. det gør at den er meget justerbar, så selv høje vrister kan få god plads. Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har andre spørgsmål :-) Min email er: mettekirkeskovjensen@gmail.com

Kh. Mette

Hej Mette. Hvor sjovt at du også er herinde, det jeg kan læse mig til lyder jo rigtig godt og jeg har længe luret på de forskellige sko i har og er så nu faldet pladask for disse. 

Jeg søger lidt info om de er store eller små i det, vi prøvede Ecco sandaler (som ligner modellen her lidt) og der var selve snuden af skoen simpelthen for "lav/smal" så hendes små tæer kunne ikke komme deri. men hvis der ikke er nogen herinde med lidt erfaring, må jeg jo bare prøve at bestille dem og se om de passer.

Anmeld

9. april 2013

Kirkesjov

Hej igen

Det er bestemt det bedste råd jeg kan give dig - at bestille og så prøve. Jeg er ret overbevist om, at de vil opfylde dine behov.

Mvh. Mette

Anmeld

9. april 2013

MomInTheMaking

roenlund skriver:

jeg har ingen erfaring, men hvor er de bare søde, havde jeg en pige var det da lige sådan nogen hun skulle have til sommer

Ja, jeg er også helt forelsket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.