Til jer Social og sundhedsassistenter:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
9 svar
3 synes godt om
9. april 2013

marie_jon

Jeg er uddannet SSH og efterfølgende Stats Autoriseret Fodterapeut. Arbejder pt. Som selvstændig i klinik. MEN nu er skulder/ryg og nakke problemerne så småt begyndt at melde sig Er derfor begyndt at "tænke ud af boksen". vil derfor lige høre om i kan fortælle mig hvor meget  -Voksenelevløn er på om mdr? 

-Hvad er kraven for at få det?

-Findes uddannelsen som "Net stud"?

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Holbæktrunten

maria_josse skriver:

Jeg er uddannet SSH og efterfølgende Stats Autoriseret Fodterapeut. Arbejder pt. Som selvstændig i klinik. MEN nu er skulder/ryg og nakke problemerne så småt begyndt at melde sig Er derfor begyndt at "tænke ud af boksen". vil derfor lige høre om i kan fortælle mig hvor meget  -Voksenelevløn er på om mdr? 

Håber i kan hjælpe

tror bestemt ikke det kan klares på fjernstudium, men prøv google eller at ringe til nærmeste social og sundhedsskole og spørg.

Vil dog mene at du skal finde dig en HELT inden boldgade hvis du begynder at få smerter der hvor du skriver. At være SSA er IKKE mindre fysisk hårdt end at være ssh, måske med undtagelse af hvis du ønsker at arbejde inden for psykiatrien og err så heldig at der åbner sig en mulighed - og selv hvis det er ønsket vil jeg i stedet anbefale dig at uddanne dig til pædagog eller sygeplejerske. Begge dele findes vist førøvrigt som fjernstudie, og måske du kan være heldig og få 6 mdr merit.

Anmeld

9. april 2013

Viventerjer

maria_josse skriver:

Håber i kan hjælpe

Vil tilslutte mig ovennævnte kommentar

Tror ikke du kan tage den som fjernstudie, det jo en erhvervsuddanelse og praktikuddanelsen fylder en del