P-piller efter fødsel, hvornår gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. april 2013

Anonym trådstarter

Godaften... ;-) 

Ved ikke om nogen kan svare på det, men jeg satser ;-) 

Efter ca 2 måneder efter min datters fødsel fik jeg p piller igen, inden da gik der 2 år fra p pille stop til jeg blev gravid, efter at have taget p piller i 4 år! 

Meeeen.... Her til september stopper vi med piller igen for vi ønsker endnu en til næste sommer.... Men kan ske at gå ligeså lang tid? 

Relæet er det rigtigt man bliver hurtigt gravid efter man har født en gang. ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

SjeBets

det er meget forskelligt, jeg kender flere som har fået barn/børn som har svært ved at undfange.  Tror ikke man kan sætte en regel op for om det er nemmere når man har fået eller ej 

Anmeld

8. april 2013

Wik

Anonym skriver:

Godaften... ;-) 

Ved ikke om nogen kan svare på det, men jeg satser ;-) 

Efter ca 2 måneder efter min datters fødsel fik jeg p piller igen, inden da gik der 2 år fra p pille stop til jeg blev gravid, efter at have taget p piller i 4 år! 

Meeeen.... Her til september stopper vi med piller igen for vi ønsker endnu en til næste sommer.... Men kan ske at gå ligeså lang tid? 

Relæet er det rigtigt man bliver hurtigt gravid efter man har født en gang. ;-) 

Blev selv meget hurtigt gravid anden gang, hvor det første gang tog ca. 9 måneder. Men man ved aldrig med ens hormon balancer før man får det testet. Der er jo sket meget med dig, du har været gravid, har født evt. ammet og været på p-piller alt sammen noget der påvirker dig. Men prøv og se hvad der sker. Hvis du får regelmæssig mens. så er der jo gode chancer for at det går stærkt. Evt. brug en ægløsningsapp. Så har du helt styr på sagerne Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.