"Frossen" graviditetstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
2 svar
2 synes godt om
8. april 2013

Krebsen92

Hej alle..

Kom lige til en tænke over noget.. For ca 2-3 uger siden købte jeg en hel pose fuld af graviditetstests på billige-teste.dk. Men det var jo liiiige i den periode hvor der stadig var frost og sne, i hvert fald her oppe i Aalborg. Testene kom åbenbart hjem til mig lige den dag jeg først selv var hjemme ved 17-18 tiden om aftenen, så de har jo nok ligget nogle timer ude i frosten.

Gør det nogen skade?? Så nemlig lige på pakken i dag, og der står de ikke må komme under 4 grader..

Kan det påvirke resultatet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

MIWULA

babyreadynow skriver:

Hej alle..

Kom lige til en tænke over noget.. For ca 2-3 uger siden købte jeg en hel pose fuld af graviditetstests på billige-teste.dk. Men det var jo liiiige i den periode hvor der stadig var frost og sne, i hvert fald her oppe i Aalborg. Testene kom åbenbart hjem til mig lige den dag jeg først selv var hjemme ved 17-18 tiden om aftenen, så de har jo nok ligget nogle timer ude i frosten.

Gør det nogen skade?? Så nemlig lige på pakken i dag, og der står de ikke må komme under 4 grader..

Kan det påvirke resultatet? 

Jeg synes næsten så skal ringe og høre dem du har købt dem hos. Det kan være de måske vil sende dig nogle nye for at være på den sikre side. 

Anmeld

8. april 2013

Kay

jeg ville ringe og høre... de har været super flinke da jeg var næd til at ringe til dem en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.