Brok over nabo..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
6 svar
1 synes godt om
8. april 2013

MyLove E

Ja og det er bare brok .. Men trænger bare til at komme af med det

Vi Vi er her hjemme blevet enig om at han må ha en meget lille tissemand, siden han skal ha 3 havetraktor, et hav af knallert /scootere og eller andre køretøjer med motor. Ellers kan man sku da ikke ha brug for så meget larm hvis man var veludrustet

Og det jo ok, men han køre på dem hele tiden. Allerede nu tror han det er sommer, så der bliver kørt på dem fra morgen til aften

Han er så gode venner med vores anden nabos søn og hjælper ham.med at lave knallert. Ja det rigtig de skal jo prøves fra det ene hjem til det andet LIGE forbi vores hus. @(-+&#+#7&-//%-§£}_}§¥

Ih så fik jeg lige brokket mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Loa

Tauf skriver:

Ja og det er bare brok .. Men trænger bare til at komme af med det

Vi Vi er her hjemme blevet enig om at han må ha en meget lille tissemand, siden han skal ha 3 havetraktor, et hav af knallert /scootere og eller andre køretøjer med motor. Ellers kan man sku da ikke ha brug for så meget larm hvis man var veludrustet

Og det jo ok, men han køre på dem hele tiden. Allerede nu tror han det er sommer, så der bliver kørt på dem fra morgen til aften

Han er så gode venner med vores anden nabos søn og hjælper ham.med at lave knallert. Ja det rigtig de skal jo prøves fra det ene hjem til det andet LIGE forbi vores hus. @(-+&#+#7&-//%-§£}_}§¥

Ih så fik jeg lige brokket mig lidt

Bytte med en lejlighedsnabo?

Et egoistisk ungt par der holder fest med højt musik og larmende unge mennesker hver weekend, og ser film på deres giga tv og højtaler anlæg samtlige hverdage, så det runger i vores lejlighed..... gaaaab!

Hvis ikke mord var strafbart

Anmeld

8. april 2013

MyLove E

Loa skriver:

Bytte med en lejlighedsnabo?

Et egoistisk ungt par der holder fest med højt musik og larmende unge mennesker hver weekend, og ser film på deres giga tv og højtaler anlæg samtlige hverdage, så det runger i vores lejlighed..... gaaaab!

Hvis ikke mord var strafbart

Måske man kunne lave en lille bitte bombe som kunne sprænge naboers trælse ting i stykker

Anmeld

8. april 2013

Benjamins'mor

Uh, kender alt til larmende naboer. /;

Anmeld

8. april 2013

MyLove E

Benjamins'mor skriver:

VUh, kender alt til larmende naboer. /;

Vil du så også ha en lille bombe

Anmeld

8. april 2013

Benjamins'mor

Tauf skriver:

Vil du så også ha en lille bombe

Ja, hvis den kan springe døre og trapper .

Anmeld

8. april 2013

MyLove E

Benjamins'mor skriver:

Ja, hvis den kan springe døre og trapper .

Det laver vi en som kan:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.