Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Ja og det er bare brok .. Men trænger bare til at komme af med detVi Vi er her hjemme blevet enig om at han må ha en meget lille tissemand, siden han skal ha 3 havetraktor, et hav af knallert /scootere og eller andre køretøjer med motor. Ellers kan man sku da ikke ha brug for så meget larm hvis man var veludrustet Og det jo ok, men han køre på dem hele tiden. Allerede nu tror han det er sommer, så der bliver kørt på dem fra morgen til aften Han er så gode venner med vores anden nabos søn og hjælper ham.med at lave knallert. Ja det rigtig de skal jo prøves fra det ene hjem til det andet LIGE forbi vores hus. @(-+&#+#7&-//%-§£}_}§¥Ih så fik jeg lige brokket mig lidt
Ja og det er bare brok .. Men trænger bare til at komme af med detVi Vi er her hjemme blevet enig om at han må ha en meget lille tissemand, siden han skal ha 3 havetraktor, et hav af knallert /scootere og eller andre køretøjer med motor. Ellers kan man sku da ikke ha brug for så meget larm hvis man var veludrustet Og det jo ok, men han køre på dem hele tiden. Allerede nu tror han det er sommer, så der bliver kørt på dem fra morgen til aften Han er så gode venner med vores anden nabos søn og hjælper ham.med at lave knallert. Ja det rigtig de skal jo prøves fra det ene hjem til det andet LIGE forbi vores hus. @(-+&#+#7&-//%-§£}_}§¥Ih så fik jeg lige brokket mig lidt
Loa skriver: Bytte med en lejlighedsnabo? Et egoistisk ungt par der holder fest med højt musik og larmende unge mennesker hver weekend, og ser film på deres giga tv og højtaler anlæg samtlige hverdage, så det runger i vores lejlighed..... gaaaab!Hvis ikke mord var strafbart
Bytte med en lejlighedsnabo? Et egoistisk ungt par der holder fest med højt musik og larmende unge mennesker hver weekend, og ser film på deres giga tv og højtaler anlæg samtlige hverdage, så det runger i vores lejlighed..... gaaaab!Hvis ikke mord var strafbart
Benjamins'mor skriver: VUh, kender alt til larmende naboer. /;
VUh, kender alt til larmende naboer. /;
Tauf skriver: Vil du så også ha en lille bombe
Vil du så også ha en lille bombe
Benjamins'mor skriver: Ja, hvis den kan springe døre og trapper .
Ja, hvis den kan springe døre og trapper .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128