Det har bare været en rigtig møjdag idag. Jeg var inde for at blive scannet, så de kunne se hvor mange æg, der er klar.
Da de så er ved at scanne mig finder de ud af, at jeg har en polyp i livmoderen, som burde fjernes. Men nu vil de lige prøve at se, om ikke jeg kan blive gravid alligevel. Okay, det var ikke lige de mest opløftende nyheder, oven i det så er der kun tre æg. Så det ser jo ikke særlig lovene ud. Jeg ved ikke om, det er mig, der bare er pessimistisk, men lægen sagde også til sygeplejerske, at den skal fjernes inden vi går igang med næste forsøg, så rettede sygeplejersken hende og sagde, hvis vi skal til andet forsøg. ´Jeg lægger måske for meget i deres kommentarer, men jeg synes bare slet ikke, at de virkede positive. Sygeplejersken var nu bare så sød. Hun kunne godt se, at jeg var ked af det, så hun hviskede til mig, da vi gik ud, at jeg jo skulle huske, at tre æg sagtens kunne være nok, der skal jo kun et til. Og hun har ret, men jeg tror bare slet ikke på projektet længere. Hver eneste gang jeg bliver scannet finder de noget, der er galt med mit underliv. Jeg tror ikke, at det er meningen, at jeg skal have børn. Så det må jeg jo bare forberede mig på.
Møgdag...
Anmeld