Sikke en dårlig dag æv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Dictes mor

Det har bare været en rigtig møjdag idag. Jeg var inde for at blive scannet, så de kunne se hvor mange æg, der er klar.
Da de så er ved at scanne mig finder de ud af, at jeg har en polyp i livmoderen, som burde fjernes. Men nu vil de lige prøve at se, om ikke jeg kan blive gravid alligevel. Okay, det var ikke lige de mest opløftende nyheder, oven i det så er der kun tre æg. Så det ser jo ikke særlig lovene ud. Jeg ved ikke om, det er mig, der bare er pessimistisk, men lægen sagde også til sygeplejerske, at den skal fjernes inden vi går igang med næste forsøg, så rettede sygeplejersken hende og sagde, hvis vi skal til andet forsøg. ´Jeg lægger måske for meget i deres kommentarer, men jeg synes bare slet ikke, at de virkede positive. Sygeplejersken var nu bare så sød. Hun kunne godt se, at jeg var ked af det, så hun hviskede til mig, da vi gik ud, at jeg jo skulle huske, at tre æg sagtens kunne være nok, der skal jo kun et til. Og hun har ret, men jeg tror bare slet ikke på projektet længere. Hver eneste gang jeg bliver scannet finder de noget, der er galt med mit underliv. Jeg tror ikke, at det er meningen, at jeg skal have børn. Så det må jeg jo bare forberede mig på.

Møgdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Dictes mor

Okay, fedt så har jeg så lige læst, at en af måderne man kan se om der er kræft i livmoderen er når der kommer sådan en polyp, jamen det er da bare great. Den her dag bliver bare bedre og bedre.

Anmeld

26. juni 2009

TbCp

Øv det var da også rigtig træls

Må dog sige at sygeplejerskens kommentar "så rettede sygeplejersken hende og sagde, hvis vi skal til andet forsøg."der tænkte jeg at hun mente at du måske blev gravid denne gang så i ikke skulle til 2. forsøg. Det synes jeg da egentlig var en meget sød kommentar.

Men ja det er da træls at de fandt en polyp

Kan ikke rigtig sige noget der gør det bedre. Men du skal vide at vi er rigtig mange der krydser fingre for dig og håber det aller bedste

Anmeld

26. juni 2009

TbCp

Majastina skriver:

Okay, fedt så har jeg så lige læst, at en af måderne man kan se om der er kræft i livmoderen er når der kommer sådan en polyp, jamen det er da bare great. Den her dag bliver bare bedre og bedre.

Årh nej da...

Anmeld

26. juni 2009

Vingummien

årh nej altså. Hold modet oppe søde.

Vil sige som Tina, er sikkert sødt ment den med hvis i skal prøve igen Det er jeg helt sikker på.
Men i når man ligger der kan man nemt tænke negativt, Håber snart du går lysere tider imøde.

Ang michael, du har stadig hans musik

Anmeld

26. juni 2009

Ni-ko-li-ne

vores vennepar havde kun to æg og hun blev sgu gravid!

men det med den polyp kan jeg da godt forstå du ikke er glad for... jeg tror dog ikke det er kræft søde.... jeg tror nærmere at det hele kan være lidt irriteret da du også er blevet opereret osv...

jeg ved det er svært.... men du er nødt til ikke at være ked af det over ting du ikke ved noget om endnu.... der er rigeligt at bekymre sig om hvis man skal tænke på alle de ting der kan være i vejen...  OG SØDE CAMILLA!!! DET ER MENINGEN DU SKAL VÆRE MOR!!!

Anmeld

26. juni 2009

Dictes mor

Du har ret Karina, jeg skal prøve at lade være med at bekymre mig om de ting, som jeg ikke ved noget om endnu, og vente til jeg får besked i stedet. Det er bare lidt svært en gang imellem. Men jeg har det meget bedre nu. Har lige haft besøg af min bedste veninde og vi har lavet snobrød og snakket en masse. Hun er fantastisk, ved ikke hvad jeg skulle gøre uden hende. Ja eller jer for den sags skyld. Jeg vil slå lidt koldt vand i blodet og prøve at tage en dyb vejrtrækning inden jeg lader mig slå ud igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.