Spillemaskine til 6 års dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. april 2013

birthee

Nå, vi har herhjemme besluttet at vores dreng skal have en spillemaskine til hans fødselsdag når han bliver 6 år... Men hvad skal vi købe? Han er vant til at spille på Ipad i børnehaven, og kan også finde ud af nintendo spillemaskiner...

Vi er helt lost på det marked, så gode råd og erfaringer modtages gerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

TNBC

birthee skriver:

Nå, vi har herhjemme besluttet at vores dreng skal have en spillemaskine til hans fødselsdag når han bliver 6 år... Men hvad skal vi købe? Han er vant til at spille på Ipad i børnehaven, og kan også finde ud af nintendo spillemaskiner...

Vi er helt lost på det marked, så gode råd og erfaringer modtages gerne 

Min nevø på snart 6 har en xbox og har haft den længe. Ellers skal det være en playstation 3. Jeg har ikke selv prøvet playstation 3, men jeg elsker at spille på xbox. Der er gode spil og grafiken er god.

Anmeld

8. april 2013

Moma

Hvis det skal være noget, han kan tage med sig, så en Ipod touch eller Nintendo XL. Jeg synes, det er rart, de har noget, som de kan tage med sig rundt. 

Anmeld

8. april 2013

SjeBets

min dreng fik en Nintendo da han blev 6 og hold op den er blevet brugt, nu er han så 8½ og gået videre til andre ting, men den var et hit og er det stadig i perioder, alle vores unger har en og de hygger sig gerne med at sidde og spille sammen i nogle af spillene 

Ellers har vi også en Wii som de er vilde med, men ja vi har de fleste  spille maskiner fordi at en i vores lille familie elsker de maskiner  

Anmeld

8. april 2013

LinLin

Jeg købte en nintendo dsi xl da David var 4 1/2 år - den bruger han stadig en del her 2 år efter - især når vi er nogle steder, så er det som regel den han har med som legetøj

Ellers har vi wii og ps3 og det kan sagtens finde ud af begge dele. Lige nu er det skylanders giants der hitter big time - det fåes både til wii, ps3 og nintendo 3ds...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.