Hvilken film er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
10 svar
11 synes godt om
8. april 2013

Peanut

Hej piger

Vil lige høre om nogle af jer kan genkende denne film ud fra beskrivelsen  Da det er en jeg vidst så som forfilm/reklame engang i 2012, men kan sgu ikke rigtig huske hvad den hedder, og kan ikke rigtig nogle detaljer, som har kunne hjælpe os med at finde den 

Nå, men selve filken husker jeg som virkelig flot illustreret og en natur så flot lavet lige som AVATAR.

Det jeg har set af denne film, er en ung dreng (tyrkisk eller lign. udseende, han var i hvert fald lidt mørk i huden og sort hår) som står på en båd, på det åbne smukke hav. Tror det er noget med at han opdager en by eller lign. under vandet eller at han kommer til at leve under vandet. Der er måske også noget med, at han redder en af hvert køn, inden for hver art dyr (lidt lige som Noahs ark), men det sidste her er jeg lidt usikker på, om det var med, eller om det var en anden film.

Er der nogle der har forslag til hvad det kunne være for en film? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Michelle88

Min mand tror at det er Life of pi.. Vi har ikke set den, så det er ikke sikkert.

Anmeld

8. april 2013

Noneother

Det lyder som life of pi... Helt sikkert!

Anmeld

8. april 2013

Team Putte

Peanut skriver:

Hej piger

Vil lige høre om nogle af jer kan genkende denne film ud fra beskrivelsen  Da det er en jeg vidst så som forfilm/reklame engang i 2012, men kan sgu ikke rigtig huske hvad den hedder, og kan ikke rigtig nogle detaljer, som har kunne hjælpe os med at finde den 

Nå, men selve filken husker jeg som virkelig flot illustreret og en natur så flot lavet lige som AVATAR.

Det jeg har set af denne film, er en ung dreng (tyrkisk eller lign. udseende, han var i hvert fald lidt mørk i huden og sort hår) som står på en båd, på det åbne smukke hav. Tror det er noget med at han opdager en by eller lign. under vandet eller at han kommer til at leve under vandet. Der er måske også noget med, at han redder en af hvert køn, inden for hver art dyr (lidt lige som Noahs ark), men det sidste her er jeg lidt usikker på, om det var med, eller om det var en anden film.

stemmer i med life of pi

Anmeld

8. april 2013

mn

Hej piger

Hvad med kon-tiki? den er lige kommet i biografen, så den kunne du nok godt have set forfilm om i 2012. Er dog i tvivl om hvordan hovedpersonen ser ud i den. Men har hørt den er filmet helt fantastisk.

Anmeld

8. april 2013

MIWULA

Det lyder som life of pi.. Den har vi set og den er rigtig god..

Anmeld

8. april 2013

Peanut

Michelle88 skriver:

Min mand tror at det er Life of pi.. Vi har ikke set den, så det er ikke sikkert.

Det er den! tak 

Anmeld

8. april 2013

Peanut

Noneother skriver:

Det lyder som life of pi... Helt sikkert!

Jep, det var den 

Anmeld

8. april 2013

Peanut

Team Putte skriver:

stemmer i med life of pi

Ja det er den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.