lagkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Maja88

Lilje82 skriver:

Eeeeeeiiiiiiii det var fejt det der 

Total fejt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

AnneMaria

Masig skriver:

Du er det ondeste menneske på hele jorden!!!!!!!

hehe det er ikk min skyld... kagen ville have at i alle skulle se hvor laekker den var!!

Anmeld

8. april 2013

Lilje82

AnneMaria skriver:

haha... mmmm....

Anmeld

8. april 2013

mommy1991

AnneMaria skriver:

hvor lang tid kan den opvares i koeleskabet ?

har lavet en fredag aften - og der er lige en stor stykke til mig tilbage, der bare raaber paa mig !!!

Kan den spises nu???

Har hørt at lagkager bliver bedre, jo længere de står Alt er relativt selvfølgelig! Men, jeg ville sige go for it!

Anmeld

8. april 2013

Muhmi

Jeg er TOTALT sart på det område og jeg spiser ikke lagkager når de først er et par timer gamle, så jeg har selvfølgelig stemt nogo, men jeg kan godt forstå andre gør det

Anmeld

8. april 2013

Maja88

AnneMaria skriver:

nej det er den ikk.... saa vil jeg i gang!!!

Er normalt overhovedet ikke til lagkager men mmmmm siger babyen i mavsen

Anmeld

8. april 2013

AnneMaria

Muhmi skriver:

Jeg er TOTALT sart på det område og jeg spiser ikke lagkager når de først er et par timer gamle, så jeg har selvfølgelig stemt nogo, men jeg kan godt forstå andre gør det

nu er det for sent hehe

Anmeld

8. april 2013

AnneMaria

Maja88 skriver:

Er normalt overhovedet ikke til lagkager men mmmmm siger babyen i mavsen

og den er mega nem!! den er som bananlagkage paa arla.dk... men jeg har saa bare koebt faerdiglavet kagebunde og istedet for chokolade - SMARTIES!!!

sig til hvis du ikke kan finde den.. kunne ikke lige finde ud af at sende et link

Anmeld

8. april 2013

Maja88

AnneMaria skriver:

og den er mega nem!! den er som bananlagkage paa arla.dk... men jeg har saa bare koebt faerdiglavet kagebunde og istedet for chokolade - SMARTIES!!!

sig til hvis du ikke kan finde den.. kunne ikke lige finde ud af at sende et link

Ok i'm off to rema efter min zumba time.

Så tror jeg bare der skal lidt jordbær i istdet for syltetøj.. abrikos syltetøj er ikke mig

Anmeld

8. april 2013

AnneMaria

Maja88 skriver:

Ok i'm off to rema efter min zumba time.

Så tror jeg bare der skal lidt jordbær i istdet for syltetøj.. abrikos syltetøj er ikke mig

den er saa smart at man kan skifte meget ... har man ikke lyst til banan, kan man vaelge en anden frugt.. eller anden slags mamalade...

brune eller lyse bunde...

og ovenpaa er der jo 100 forskellige ting man kan putte paa.

Men spis den foerst naar du har haft den en times tid i koeleskabet, saa smager den bedst good luck

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.