At have nyfødt med til undervisning? Erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
6 svar
3 synes godt om
8. april 2013

Anonym trådstarter

Hej alle..

Jeg venter mig om en måned - jeg har overvejet at starte på aftenskole samtidig, men jeg ved ikke om det er "usundt" for baby at være med?

Det vil blive på babys primisser, og hvis jeg får et kolikbarn kan jeg selvfølgelig godt se problemet med at gå til undervisning, også bliver det ikke aktuelt...

Nogen der kan dele ud af erfaringer? Jeg skal gå 2 aftener om ugen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Silas&Mille

Har ingen erfaringer.

Men personligt tror jeg måske jeg ville blive lettere irriteret over at der var et spædbarn med til undervisning.
Ved ikke om det sker andre steder, men blot min mening

Anmeld

8. april 2013

Nemesis

har gået på aftenskole hvor læreren havde baby med. for det meste sov han igennem og fik ellers en tår men det var også det.

Men har man et kolikbarn er det er ikke realistisk.

:-)

Anmeld

8. april 2013

jydeinden

personligt tror jeg måske jeg hurtigt ville blive træt af hvis en af mine medstuderende havde barn med . men det kan da sikkert godt lad sig gøre så længe barnet ikke har kolik

Anmeld

8. april 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej alle..

Jeg venter mig om en måned - jeg har overvejet at starte på aftenskole samtidig, men jeg ved ikke om det er "usundt" for baby at være med?

Det vil blive på babys primisser, og hvis jeg får et kolikbarn kan jeg selvfølgelig godt se problemet med at gå til undervisning, også bliver det ikke aktuelt...

Jeg havde en generelt nem dreng, men i timerne fra cirka 17-20 var han urolig og ked og skulle vugges i armene konstant. Fandt ud af at det er meget normalt at de små er urolige i aftentimerne.

Jeg ville personligt slet ikke have overskud til det, men du kan jo melde dig til og så lade være med at komme hvis det ikke funker. Men lad være med at regne med det.

Anmeld

8. april 2013

Muffinmus

Flere små børn kan være lettere urolige efter kl 17... Plus mange skal ammes nærmest influere timer om aftenen for at tanke lidt op til natten tror simpelthen du bare er nødt til at se tiden an, for urolige børn hører ikke til i et undervisningslokale, det ødelægger undervisningen for alle andre. Men sover babyen er der ikke de store problemer. Men du er nødt til at afvente og se hvilket slags barn du får dig.

Anmeld

8. april 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Hej alle..

Tror som sagtens du kan  -  men nøj, hvor ville jeg være træt af at ha undervisning sammen med en baby/barn - der er folk der også gør det på uni og jeg syntes det er lidt respektløst...

Og aftenskole, det vil noget man betaler op af egen lomme og der forventer man vel slet ikke at se en baby, men ja - det jo op til dig, jeg ville bare ikke være det bekendt, hvis det var mig...

SÅ heller noget fjernundervisning, hvis det er en mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.