Så krydser vi for at 3. gang er lykkens gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
12 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2013

Joerse

Vi har lige været ude og fået lagt æg op.. Vi  for at det er GULD ÆGGET vi har fået lagt op.. 

Vi fik 6 æg ud i lørdags og 4 var befrugtet men kun et kunne bruges øv øv.. Det æg der er lagt op var 2 cellet da de ringede i morges men havde delt sig til 3 cellet lige inden vi kom, og da det blev lagt op, var der begyndt at komme en 4. celle.. Så håber det er gode tegn at det udvikler sig så hurtigt.. 

Lige en lille opdate fra mig.. God dag til alle.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

BigHope13

Uhh hvor er det spændende. Jeg krydser fingre for at det lykkedes denne gang og der kommer et positivt indlæg fra dig om ca 14dage

Anmeld

8. april 2013

Joerse

BigHope13 skriver:

Uhh hvor er det spændende. Jeg krydser fingre for at det lykkedes denne gang og der kommer et positivt indlæg fra dig om ca 14dage

Mange tak 

Anmeld

8. april 2013

Nessie

Det lyder i hvert fald som om det har gang i en god udvikling 

God rugning til dig 

Anmeld

8. april 2013

Lykke:)

Joerse skriver:

Vi har lige været ude og fået lagt æg op.. Vi  for at det er GULD ÆGGET vi har fået lagt op.. 

Vi fik 6 æg ud i lørdags og 4 var befrugtet men kun et kunne bruges øv øv.. Det æg der er lagt op var 2 cellet da de ringede i morges men havde delt sig til 3 cellet lige inden vi kom, og da det blev lagt op, var der begyndt at komme en 4. celle.. Så håber det er gode tegn at det udvikler sig så hurtigt.. 

Anmeld

8. april 2013

Joerse

Nessie skriver:

Det lyder i hvert fald som om det har gang i en god udvikling 

God rugning til dig 

Tak søde 

Anmeld

8. april 2013

Joerse

Lykke:) skriver:

Takker takker 

Anmeld

8. april 2013

**Ønskebabyen

Joerse skriver:

Anmeld

8. april 2013

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Takker takker 

Anmeld

8. april 2013

Putomanen

Jeg alt hvad jeg kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.