kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
10 svar
1 synes godt om
8. april 2013

debbie19

hvornår får vi  kontanthjæp igen ? til den første eller før 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Håber

hvornår får vi  kontanthjæp igen ? til den første eller før 

30 april 

Anmeld

8. april 2013

debbie19

Håber skriver:

30 april 

okay tak nøøj der er laang tid til når man ingen penge har 

Anmeld

8. april 2013

Rockertand

debbie19 skriver:

Det var godt nok tidligt - hvad gør du så?

Anmeld

8. april 2013

Håber

debbie19 skriver:

Ja vil ikke gøre noget hvis man fik den 1 og den 14 hver månede

Anmeld

8. april 2013

debbie19

Håber skriver:

Ja vil ikke gøre noget hvis man fik den 1 og den 14 hver månede

vi har været ret langt ude økonomisk længe og troed endelig denne mdr var okay men neej  kom en kæmpe varmeregning så resten af mdr er vi flade og ingen penge på bugetkonto. 

Anmeld

8. april 2013

debbie19

Rockertand skriver:

Det var godt nok tidligt - hvad gør du så?

jeg ved det ikke

Anmeld

8. april 2013

Håber

debbie19 skriver:

vi har været ret langt ude økonomisk længe og troed endelig denne mdr var okay men neej  kom en kæmpe varmeregning så resten af mdr er vi flade og ingen penge på bugetkonto. 

Det kender jeg godt 

vi bor i lejet hus vi flyttet ind i oktober sidste år og vi fik en kæmpe regninge i januar på alt strøm, vand, el alt på en gang føler vi lever ved familien. Vi havde slet ikke tænkt på og ligge penge til side 

vores økonomi ser bedre ud håber jeg fra næste månede

Anmeld

8. april 2013

debbie19

Håber skriver:

Det kender jeg godt 

vi bor i lejet hus vi flyttet ind i oktober sidste år og vi fik en kæmpe regninge i januar på alt strøm, vand, el alt på en gang føler vi lever ved familien. Vi havde slet ikke tænkt på og ligge penge til side 

vores økonomi ser bedre ud håber jeg fra næste månede

vi skylder 20.000 kr væk indskudslån til lejlighed til den gamle og venner og bekendte og vi ved der kommer flere regninger men håber alt begynder at blive bedre for de kan ikke blive ved med at komme. vi har altid haft en pænt buget med overskud osv. men fik stjålet mit dankort i december og dum som jeg var var koden i sammen taske så banken dækker ikke. og så er det faktisk gået ned af bakke siden er blevet skåret 500 kr i kh også og regninger på regninger... så vi er måske gældfri om 4 år vis alting bliver bedre snart

Anmeld

8. april 2013

Håber

debbie19 skriver:

vi skylder 20.000 kr væk indskudslån til lejlighed til den gamle og venner og bekendte og vi ved der kommer flere regninger men håber alt begynder at blive bedre for de kan ikke blive ved med at komme. vi har altid haft en pænt buget med overskud osv. men fik stjålet mit dankort i december og dum som jeg var var koden i sammen taske så banken dækker ikke. og så er det faktisk gået ned af bakke siden er blevet skåret 500 kr i kh også og regninger på regninger... så vi er måske gældfri om 4 år vis alting bliver bedre snart

Træls træls håber det snart bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.