Veninder søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. april 2013

L83

jeg søger veninder helst enlige mødre  som mig selv. Og helst nogen fra Sjælland af, til at snakke med, tage i legeland, zoo osv alt hygge både med og uden børn. Lidt om mig selv : jeg hedder Linda og er 29 år, Bor i Næstved med mine 3 børn. Marcus på 8 år, Sophia på 6 år og Isak som er født den 12-03-13. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

tankai

L83 skriver:

jeg søger veninder helst enlige mødre  som mig selv. Og helst nogen fra Sjælland af, til at snakke med, tage i legeland, zoo osv alt hygge både med og uden børn. Lidt om mig selv : jeg hedder Linda og er 29 år, Bor i Næstved med mine 3 børn. Marcus på 8 år, Sophia på 6 år og Isak som er født den 12-03-13. 

Alenemor er jeg ikke.. Og mor er jeg egentlig først til oktober, men jeg bor i næstved 

Anmeld

8. april 2013

L83

tankai skriver:

Alenemor er jeg ikke.. Og mor er jeg egentlig først til oktober, men jeg bor i næstved 

Dejligt med en fra næstved vil du fortælle lidt om dig selv ?Tillykke med graviditeten

Anmeld

8. april 2013

tankai

L83 skriver:

Dejligt med en fra næstved vil du fortælle lidt om dig selv ?Tillykke med graviditeten

Har sendt dig en privatbesked 

Anmeld

15. maj 2013

Charl8

L83 skriver:

Hej,

Jeg er alenemor med min søn på 5 år, jeg selv er 25 og vi bor i Hedehusene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.