panik over 'minus' efter fødsel. hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg fødte for 3 mdr siden. Og mine minus dage startede her i forgårs. No problemo, bløder altid meget lidt. Men tro om igen da, et super natbind holder max tre timer og jeg er helt panikslagen. Der er blod over alt hvis jeg hoster eller rejser mig. Jeg plejer at ku bruge trusseindlæg i stedet for bind. Hvordan skal jeg kunne komme ud af huset nu? Søvn er en by i rusland da jeg skal op hver anden til tredje time og skifte bind. Jeg blødte stortset ikke efter fødslen. Er det derfor jeg bløder nu? Tror i jeg bliver normal igen? Er grædefærdig og flov. Havde ellers et super nemt forløb og dette må så være straffen :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Benjamins'mor

Tror det er normalt.
Sådan blødte jeg også de første mange gange da jeg havde født.

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Tror det er normalt.
Sådan blødte jeg også de første mange gange da jeg havde født.

Jamen det jo slet ikke til at holde ud. Åhh! Og jeg der troede jeg bare slap let og elefant for alle gener what so ever. Øv sku! Øv øv øv!

Anmeld

8. april 2013

livhemdrup

Anonym skriver:

Jeg fødte for 3 mdr siden. Og mine minus dage startede her i forgårs. No problemo, bløder altid meget lidt. Men tro om igen da, et super natbind holder max tre timer og jeg er helt panikslagen. Der er blod over alt hvis jeg hoster eller rejser mig. Jeg plejer at ku bruge trusseindlæg i stedet for bind. Hvordan skal jeg kunne komme ud af huset nu? Søvn er en by i rusland da jeg skal op hver anden til tredje time og skifte bind. Jeg blødte stortset ikke efter fødslen. Er det derfor jeg bløder nu? Tror i jeg bliver normal igen? Er grædefærdig og flov. Havde ellers et super nemt forløb og dette må så være straffen :-S

Jeg har li prøvet det samme. Jeg gik til min læge da jeg ik ku være nogen steder. Måtte konstant på wc. Han gav mig nogen piller som minskede blødningen med positiv virkning

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

ÅÅ

Jeg har li prøvet det samme. Jeg gik til min læge da jeg ik ku være nogen steder. Måtte konstant på wc. Han gav mig nogen piller som minskede blødningen med positiv virkning

Min læge siger bare at sådan er det, hvis ikke det er normalt om 6 mdr må vi se på det :-S virkelig ikke til meget hjælp vel! Men han er også en mand, tror ikke helt han forstår mig. Det er helt uudholdeligt. Kan ikke engang gå ned og hente børn fordi jeg forbløder hvis jeg hoster, nyser eller bukker mig. :-S godt jeg har en mand ellers var jeg da helt ude og skide. Hvad hedder de piller du fik? Måske jeg skulle forlange min læge undersøger om jeg kan hjælpes. :-)

Anmeld

8. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

RRo

Jamen det jo slet ikke til at holde ud. Åhh! Og jeg der troede jeg bare slap let og elefant for alle gener what so ever. Øv sku! Øv øv øv!

Rolig nu, det er jo ikke verdens undergang, måske du skulle bruge nogle Tena-bind her i starten, hvor det er værst og så se tiden an, ofte normaliserer det sig igen, det er ikke sikkert, at det vender tilbage til mængden før graviditeten, men det skal nu nok blive mindre.

Anmeld

8. april 2013

livhemdrup

Anonym skriver:

Min læge siger bare at sådan er det, hvis ikke det er normalt om 6 mdr må vi se på det :-S virkelig ikke til meget hjælp vel! Men han er også en mand, tror ikke helt han forstår mig. Det er helt uudholdeligt. Kan ikke engang gå ned og hente børn fordi jeg forbløder hvis jeg hoster, nyser eller bukker mig. :-S godt jeg har en mand ellers var jeg da helt ude og skide. Hvad hedder de piller du fik? Måske jeg skulle forlange min læge undersøger om jeg kan hjælpes. :-)

Min læge er også en mad så tror nu ik det har noget med det at gøre. 

Men kan godt følge dig det er træls men er ik verdens undergang. Men syns bestemt du skal prøve at tale med lægen igen hvis det er. Hvad de hedder kan jeg ik huske da æsken er smidt ud men ved jeg skulle tage to piller hver 6 time. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.