hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.786 visninger
15 svar
8 synes godt om
8. april 2013

Kay

vores afløb i køkkenvasken stinker af gammel fisk!!!

min mands familie kom forbi påske mandag med brød og pålæg til at spise list mad... min mands bror havde en røget makrel med og rensede den og valgte at smide resterne i vasken istedet for i skrælderen  

og nu stinker afløbet af gammel fisk... jeg er ved at kaste op hver gang jeg skal op i køkkenet....

har prøvet at hælde kogende vand igennem... min mand siger jeg er skør for han kan ik lugte det.... mwn det kan jeg... hver gang jeg nærmer mig vasken....

wath to do???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Prøv med eddike. Vh stine

Anmeld

8. april 2013

Muffin_girl

Prøv det der harpic afløbsrens.. Det er fantastisk !!!  

Anmeld

8. april 2013

Kay

AalborgPigen skriver:

Prøv det der harpic afløbsrens.. Det er fantastisk !!!  

min mand er vvs'er og al afløbsrens er bandlyst! vvs'ere hader det for det laver klumper i afløbet og sætter sig fast som var det cement... så det kommer ikke i... 

Anmeld

8. april 2013

Kay

StineW79 skriver:

Prøv med eddike. Vh stine

er prøvet det er noget af det første jeg prøver... elsker eddike

Anmeld

8. april 2013

Silas&Mille

Kay skriver:

min mand er vvs'er og al afløbsrens er bandlyst! vvs'ere hader det for det laver klumper i afløbet og sætter sig fast som var det cement... så det kommer ikke i... 

så prøv det af en dag han ikke er hjemme  

Anmeld

8. april 2013

ano14316

Kay skriver:

vores afløb i køkkenvasken stinker af gammel fisk!!!

min mands familie kom forbi påske mandag med brød og pålæg til at spise list mad... min mands bror havde en røget makrel med og rensede den og valgte at smide resterne i vasken istedet for i skrælderen  

og nu stinker afløbet af gammel fisk... jeg er ved at kaste op hver gang jeg skal op i køkkenet....

har prøvet at hælde kogende vand igennem... min mand siger jeg er skør for han kan ik lugte det.... mwn det kan jeg... hver gang jeg nærmer mig vasken....

wath to do???

knald en gang afløbsrens igennem. Et det ikke nok, så når afløbet er skyllet godt igennem, f.eks. dagen efter så giv det en dl klorin, lad det virker 30 min og skyld.. 

held og lykke med det.. 

Anmeld

8. april 2013

ano14316

Kay skriver:

Så må han da skille vandlåsen ad og rense den. Det er sandsynligvis der det sidder. 

Anmeld

8. april 2013

tarkoflen

Jeg tænker klorin? Det er skide usundt, men det decinificer og mon ikke det er grunden til at du kan lugte det? Ellers tænker jeg en sæbebladning, da det nok er olien fra fisken du kan lugte

Held og lykke med det...

Anmeld

8. april 2013

Kay

ano14316 skriver:

Så må han da skille vandlåsen ad og rense den. Det er sandsynligvis der det sidder. 

ja... men han sys jo jeg er skør fordi han sys ik der lugter grimt... så tror ik han gidder... men må prøve igen i aften når han er hjemme... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.