En smule forvirret.. Hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
10 svar
3 synes godt om
8. april 2013

Joerse

Jeg er lige blevet ringet op ude fra klinikken at jeg skal have lagt æg op 11:40 og det i sig selv er jo dejligt.. Jubiiiii 

Men så siger hun og du får mere afvide om æggene når du kommer, og så siger hun, men det ser udd til der i hvert fald er et.. Hmm hun forvirrede mig.. 

Vi har i lørdags da vi fik taget æg ud fået afvide da det er vores sidste forsøg er de mere large med at lægge to op hvis det er til det.. 

Men hendes melding er forvirrende.. Måske bare fordi jeg havde håbet på to eller.. Puha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Faith

Måske skyldes det at de er nødt til at give de andre æg lidt ekstra tid til at dele sig, måske er de fragmenterede og derfor tør hun ikke love noget. Det kan betyde mange ting. Men synes da du skal ringe og høre dem ad. Der er lang tid til kl 12, og man kan nå at få sigselv pisket fuldstændig op i ventetiden.

Håber der er mere end 1 godt æg til oplægning.

Anmeld

8. april 2013

Putomanen

Jeg tolker hende som at der er 1 æg at lægge op, måske 2 æg som er gode nok.
Ellers kan det også være, at hun ikke er klar over, at i har aftalt at få 2 æg op. Det plejer at være lægen, som tager den beslutning, og måske har sygeplejersken eller laboranter ikke været informeret.
Jeg for, at alt går godt til formiddag

Anmeld

8. april 2013

Joerse

Faith skriver:

Måske skyldes det at de er nødt til at give de andre æg lidt ekstra tid til at dele sig, måske er de fragmenterede og derfor tør hun ikke love noget. Det kan betyde mange ting. Men synes da du skal ringe og høre dem ad. Der er lang tid til kl 12, og man kan nå at få sigselv pisket fuldstændig op i ventetiden.

Håber der er mere end 1 godt æg til oplægning.

Det kan jo være mange ting.. Men ja nu må vi se, et er jo bedre end ingen ting..  

Men synes bare meldingen er mystisk.. Vi må væbne os med tålmodighed.. Det SKAL bare være denne gang det lykkedes..

Anmeld

8. april 2013

Joerse

Putomanen skriver:

Jeg tolker hende som at der er 1 æg at lægge op, måske 2 æg som er gode nok.
Ellers kan det også være, at hun ikke er klar over, at i har aftalt at få 2 æg op. Det plejer at være lægen, som tager den beslutning, og måske har sygeplejersken eller laboranter ikke været informeret.
Jeg for, at alt går godt til formiddag

Ja det er rigtig, vi må vente og se.. Og så bare være glade for der er et i hvert fald 

Tak vi  Også 

Anmeld

8. april 2013

Faith

Joerse skriver:

Det kan jo være mange ting.. Men ja nu må vi se, et er jo bedre end ingen ting..  

Men synes bare meldingen er mystisk.. Vi må væbne os med tålmodighed.. Det SKAL bare være denne gang det lykkedes..

Kan TYDELIGT huske hvordan det var!

Det lykkedes først for os i 5. forsøg, og ventetiden fra jeg fik taget æg ud og til de ringede, var ren tortur! Det var altid en laborant der ringede, og jeg synes aldrig vi fik noget klart svar på noget. Jeg måtte flere gange ringe tilbage til dem fordi jeg var i tvivl om hvad der var blevet sagt. Heldigvis er de jo bare generelt super søde på klinikkerne, og meget hjælpsomme.

Anmeld

8. april 2013

BigHope13

Jeg krydser for at du får en god melding når du kommer til oplægning og der er to fine guldæg til jer.

Anmeld

8. april 2013

Joerse

Faith skriver:

Kan TYDELIGT huske hvordan det var!

Det lykkedes først for os i 5. forsøg, og ventetiden fra jeg fik taget æg ud og til de ringede, var ren tortur! Det var altid en laborant der ringede, og jeg synes aldrig vi fik noget klart svar på noget. Jeg måtte flere gange ringe tilbage til dem fordi jeg var i tvivl om hvad der var blevet sagt. Heldigvis er de jo bare generelt super søde på klinikkerne, og meget hjælpsomme.

Det er rædselsfuldt.. Og de næste 14 dage kommer også til at være rædselsfulde.. 

Puha 5 forsøg, hvordan holder man gejsten høj så længe?? Jeg synes det er svært at tænke på hvis det ikke lykkedes denne gang.. 

Ja en lidt (meget) uklar besked.. Men bare der er noget.. Tænker også at det kan være de sidder og tjekker og så lige så snart de har fundet et der er godt nok, ringer de og aftaler tid.. De har jo trods alt kun et vindue på 30 min til at få ringet til dem der skal ringes til.. og så tjekker de måske mere grundigt efterfølgende.. 

Ved ikke, bare en teori jeg synes om 

Anmeld

8. april 2013

Joerse

BigHope13 skriver:

Jeg krydser for at du får en god melding når du kommer til oplægning og der er to fine guldæg til jer.

Tak 

Anmeld

8. april 2013

tarkoflen

Det var da også en lidt mærkelig måde at give dig besked på, det kan man da ikke andet end gå og bekymre sig om!

Måske det er fordi de vil snakke med jer om, hvad der skal ske, hvis det ikke lykkedes eller fordi ægget ikke er helt i top, ligesom mine ikke var! Men jeg fik da at vide i telefonen, at de gerne ville lægge to op,fordi igen af dem, var super gode...

Jeg alt for, at det er guldægget der ligger og venter på jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.