Det er som ikke fordi jeg er flov over at ha det saadan her, men er rimelig anonym herinde, og derfor føler jeg ogsaa jeg har brug for at være det her...
Vi venter os en lillesøs/bror der kan komme naar som helst, gaar bare og venter.... I gaar aftes da jeg laa og var paa vej i drømmeland, ramte min daarlig samvittighed mig saa pludselig.
Daarlig samvittighed overfor det barn jeg snart skal gøre til storebror/søster. H*n blev 2 for knap en maaned siden, og selvom jeg har tænkt paa det før, og især svigermor har forberedt mig paa det og snakke med mig om det.
Saa tænker jeg om jeg overhovedet har kærlighed nok til 2 (!!) børn? Tænk hvis h*n nu føler at vi ikke holder af ham mere, at lillesøs/bror betyder mere for os end h*n gør, at h*n føler sig tilsidesat...
Kan jeg virkelig godt indeholde nok kærlighed, overskud, opmærksomhed, krammer og kys til dem begge?
Elsker ham jo højere end noget andet, er der mere tilbage til lillesøs/bror naar h*n kommer?
Jeg ved at det kan man, og at det kommer helt naturligt, men lige nu hvor det er saa tæt paa, ramte det mig pludselig igen.
Hmm havde nok lige brug for at skrive det ned, det skal jo nok gaa alt sammen
Anmeld