Pasning af børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. april 2013

Witt

Håber i kan hjælpe mig her piger..

Nu da jeg skal på nattearb. hver anden weekend..
har jeg fået skaffet mig en barnepige på 19 år, som skal være inde hos lillepigen fra kl. 23-05 ca .. Fredag + lørdag aften..

Men jeg har INGEN forstand på hvad man prisen er for en 19 årig, har spurgt hende hva hun tænker af pris. Men hun ved det ikke selv og jeg sys det er svært at vurdere hvad man giver..

Nogen af jer der evt ved lidt mere om det end jeg??
Skal siges min datter er 1år+3 mdr. Ved ikke om det har noget med sagen at gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

raca

jeg sov engang ved nogle børn.. jeg fik et fast beløb for at sove der vist 50-75 kr+ timeløn fra deres normale tidspunkt for at vågne og til mor kom hjem.. dvs vi havde en fast aftale om pris pr overnatning på ca 100kr mener jeg men det er små 15 år siden...

hvem har ansvaret for din pige fra du kommer hjem og til du er klar til at stå op.. eller forventer du du kan så op kl 7 med din datter også klare dagen igennem på 2 timers søvn? eller hvordan har du tænkt dig resten af dagen skal gå.. hvor meget ud over de 6 timer skal hun passe din datter?

Anmeld

7. april 2013

Witt

raca skriver:

jeg sov engang ved nogle børn.. jeg fik et fast beløb for at sove der vist 50-75 kr+ timeløn fra deres normale tidspunkt for at vågne og til mor kom hjem.. dvs vi havde en fast aftale om pris pr overnatning på ca 100kr mener jeg men det er små 15 år siden...

hvem har ansvaret for din pige fra du kommer hjem og til du er klar til at stå op.. eller forventer du du kan så op kl 7 med din datter også klare dagen igennem på 2 timers søvn? eller hvordan har du tænkt dig resten af dagen skal gå.. hvor meget ud over de 6 timer skal hun passe din datter?

Okay, sys bare det lyder meget lidt for en pige på 19 år, 50-75 kr?? .

At komme op er det mindste problem, skal ikke passe hende andet end når jeg er på arb og lillepigen sover.. ikke stå op med hende eller noget som helst.. Og lillepigen vågner ikke om natten. Såe..

Self, inden denne ordning træder i kraft skal de mødes om dagen nogle gange indtil lillepigen er tryk ved hende osv, HVIS hun nu skulle vågne! .. 

Anmeld

8. april 2013

raca

Okay, sys bare det lyder meget lidt for en pige på 19 år, 50-75 kr?? .

At komme op er det mindste problem, skal ikke passe hende andet end når jeg er på arb og lillepigen sover.. ikke stå op med hende eller noget som helst.. Og lillepigen vågner ikke om natten. Såe..

Self, inden denne ordning træder i kraft skal de mødes om dagen nogle gange indtil lillepigen er tryk ved hende osv, HVIS hun nu skulle vågne! .. 

jeg skrev også at det var for 15 år siden at jeg fik det.. hvad der er rimligt i dag aner jeg ikke..

en pæd med hjælper får 118 kr mener jeg i timen.. men ejg mener ikke at man skal aflønnes time og timer når det er en sovende vagt+ hun betaler vel ikke skat?

hvornår skal du sove og hvorfor tager din mand hende ikke bare om natten?

Anmeld

8. april 2013

Witt

raca skriver:

jeg skrev også at det var for 15 år siden at jeg fik det.. hvad der er rimligt i dag aner jeg ikke..

en pæd med hjælper får 118 kr mener jeg i timen.. men ejg mener ikke at man skal aflønnes time og timer når det er en sovende vagt+ hun betaler vel ikke skat?

hvornår skal du sove og hvorfor tager din mand hende ikke bare om natten?

Lige præcis, svært sådan at vurdere hvor meget de skal have og nej, ingen skat.. 

Når jeg kommer hjem og til hun står op! + når hun sover til middag.. Der er ingen mand i huset.. Har ikke fået "opdateret" siden herinde, været single i et år.. 

Anmeld

8. april 2013

Ryberg

Witt skriver:

Håber i kan hjælpe mig her piger..

Nu da jeg skal på nattearb. hver anden weekend..
har jeg fået skaffet mig en barnepige på 19 år, som skal være inde hos lillepigen fra kl. 23-05 ca .. Fredag + lørdag aften..

Men jeg har INGEN forstand på hvad man prisen er for en 19 årig, har spurgt hende hva hun tænker af pris. Men hun ved det ikke selv og jeg sys det er svært at vurdere hvad man giver..

Nogen af jer der evt ved lidt mere om det end jeg??
Skal siges min datter er 1år+3 mdr. Ved ikke om det har noget med sagen at gøre..

Puha. den er svær..

Synes de normalt tager 100,- i timen.. men i teorien "laver hun ikke noget andet end at sove der".. men altså, hun er jo stadig ikke bare hjemme..

Måske en aftale med 500,- pr. nat?

Anmeld

8. april 2013

raca

Lige præcis, svært sådan at vurdere hvor meget de skal have og nej, ingen skat.. 

Når jeg kommer hjem og til hun står op! + når hun sover til middag.. Der er ingen mand i huset.. Har ikke fået "opdateret" siden herinde, været single i et år.. 

af hensyn til dig og din datter mener jeg det er en ganske urimlig løsning med kun klat søvn til dig både lørdag og søndag samt din arbejds giver søndag...  du kan sove fra 20-22 igen fra 5-7 også fra 12-15  det er godt nok 7 timer men du når ikke op på noget brugbart sammenhængde søvn..

så jeg ville takke nej til nat jobbet eller ihverfald om lørdagen sørge fora t passeren var der intil kl 11 el.. også sove lidt om aftenen.. inden du mødte..

men hvis du skal aflønne en barnepige hvor meget får du så realt selv ud af de 12 timers arbejede sådan økonomisk..

samt det er skatte snyd hvis barnepige ikke opgiver hvad hun tjænder.

Anmeld

8. april 2013

Lilott

Da jeg passede børn som 18 årig fik jeg 100 kr i timen uanset tidspunktet. Men det var aldrig om natten.

Anmeld

8. april 2013

Mum33

Jeg ville give 500 pr. nat  Hun skal trods alt "bare" sove. Folk på sovende nattevagt får heller ikke fuld løn.

Anmeld

8. april 2013

C-Dog

Min lillesøster får 500 pr 'vagt' som barnepige. Hun er 18 år. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.