Hormon spiral???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
9 svar
1 synes godt om
7. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Har haft spiral i 7 mdr og haft min mens hver måned lige til tiden. Men denne måned er jeg gået 5 dage over tid? Har slet ikke tegn på den skal komme. Så mit spørsmål er kan man blive gravid på den?? Er der nogen der har prøvet det? Og sker der barnet noget hvid man nu er blevet gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Anonym trådstarter

7. april 2013

Tulipan

Ta en graviditetstest? Nogle kvinder virker spiralerne på i kortere tid end andre, det kan også være den er gået løs eller sådan noget. 

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Ta en graviditetstest? Nogle kvinder virker spiralerne på i kortere tid end andre, det kan også være den er gået løs eller sådan noget. 

Ja jeg må prøve. Tak for hjælpen

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Andre ?

Anmeld

8. april 2013

Maja88

Spiralen kan også gode udelukke en mens.. jeg havde ikke mens i halvandet år.. havde de første 3 måneder

Anmeld

8. april 2013

vitapigen

Man kan godt blive gravid selvom man har en spiral... Hvis man bliver gravid med spiral, lader man den blive siddende, da man ellers kan risikere at ødelægge fosteret.

Jeg har selv spiral, men har ikke prøvet at blive gravid med den, men det kan altså godt lade sig gøre, ligesom hvilken som helst anden prævention

Men synes da at du skal tage en graviditets test... Min cyklus er heller ikke 100 % præcis, selvom jeg har spiral

Anmeld

8. april 2013

ano14316

Anonym skriver:

Hej piger. Har haft spiral i 7 mdr og haft min mens hver måned lige til tiden. Men denne måned er jeg gået 5 dage over tid? Har slet ikke tegn på den skal komme. Så mit spørsmål er kan man blive gravid på den?? Er der nogen der har prøvet det? Og sker der barnet noget hvid man nu er blevet gravid..

Altså ingen prævention er 100% sikker, men homonspiral skulle jo være den mest sikre efter sterilation. 

få taget en test, for er du blevet gravid så skal spiralen fjernes hvis du vil beholde det, da der er meget høj risiko for abort. 

Der er dog også en risiko ved fjernelse a spiralen. Det fik jeg ihvertfald at vide da jeg fik fjernet min kobberspiral da jeg blev gravid med den.

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Man kan godt blive gravid selvom man har en spiral... Hvis man bliver gravid med spiral, lader man den blive siddende, da man ellers kan risikere at ødelægge fosteret.

Jeg har selv spiral, men har ikke prøvet at blive gravid med den, men det kan altså godt lade sig gøre, ligesom hvilken som helst anden prævention

Men synes da at du skal tage en graviditets test... Min cyklus er heller ikke 100 % præcis, selvom jeg har spiral

Tak for svar har taget en test som er negativ så må bare vente, nu ved jeg da at jeg ikke er gravid

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Spiralen kan også gode udelukke en mens.. jeg havde ikke mens i halvandet år.. havde de første 3 måneder

Så kan det da være min også bliver væk nu har stadig ikke fået mens og negative graviditets teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.