facebook status

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Mutti2

Hejsa

Hvad skriver i i jeres facebook status...

Ved godt det måske er et lidt mærkeligt spm. Men skriver i ting i går laver, skriver i hvad i tænker... eller noget helt andet.

Jeg får meget meget ofte at vide at jeg skriver alt for meget om min datter derinde....
Det er ikke rart når man er super stolt, og gerne vil dele med verdenen hvad min datter nu har opnået!!
Jeg er super stolt af hende, og har jo ikke nogen til hverdag at dele tingene med, så sommetider skriver jeg derind hvor meget jeg virkeligt elsker hende, eller når vi skal i cirkus, på legeplads osv. Jeg skriver selvfølgelig også andre ting....

Jeg er blevet meget bedre til ikke at skrive om hende derinde hele tiden. Men jeg elsker bare den tøs, og vil da gerne ud med det. Kan ikke forstå det kan være så slemt!!

Andre der skriver om deres fantastiske børn derinde, og får høvl for det??

Knus Pernille, som er SUPER stolt over at min datter på 17 mdr nu kan tælle til 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Mira0911

Har aldrig fået høvl for at skrive en status som handler om Julie... Så synes da bare du skal blive ved med det... De skal ikke bestemme hvad du skal skrive og ikke skrive...

Anmeld

26. juni 2009

Henriette72

Synes da heller ikk du skal tage dig af det. Hvis de synes at det er for meget kan de jo bare lade være med at læse det.

Selvfølgelig skal du være stolt af din datter. 

Knus
Henriette - der IKKE har en FB profil

Anmeld

26. juni 2009

Pige2009

Jeg skriver om alt muligt. Hvad jeg laver, mine tanker, frustrationer, sejre, nederlag. Ja, alt. Tag dig ikke af hvad andre mener.

Knus Linda (24+6), som ikke skriver om sin graviditet, da kun meget få ved det.

Anmeld

26. juni 2009

Misjelle

Man skriver jo om det der fylder hos en og hvis det er din dejlige datter, så er det da det du skal skrive om . Synes personligt ikke at det bør være andre end dig selv der vurdere hvad der skal stå .
Herhjemme handler status opdateringerne også om min dejlige søn, har dog ikke hørt nogen kommentere at jeg skriver for meget om ham, men ville nok også være ligeglad, for han er jo det mest dyrbare for mig.

knus

Anmeld

26. juni 2009

Sweet1978

Nu er det mest min familie jeg har på fb og så folk herfra som er kommet derind for at følge mig om mine børn, så jeg skriver meget om mine børn, men også bare generelt hvad jeg tænker, laver, har opnået mm.

Anmeld

26. juni 2009

Mor2008

Kan det være fordi at de er bange for at uvedkommende skal læse for meget med?? Ved ikke om alle kan se din profil, eller kun dine venner?

Ellers skal de bare lukke røven!  
Jeg ville godt nok bede dem klappe kaje hvis det var mig. Det må være folk uden børn?? 
Vær du bare stolt af din datter!! Er du sindsyg det er også vildt hun kan tælle til 3  Min datter på 17 mdr kan kun sige "ej ej" og " a'goo" og ting i den dur.. så det er da klart at du er mega stolt!!

Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.