Jeg blir sindssyg! Han lyver om alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

jydeinden

et spørgsmål har jeg kun.. hvornår smider du fjolset ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg kan ikke se hvordan jeg skal forlade ham. Jeg får altid mig selv overbevist om at han ikke er så slem. Han hjælper jo til med børn og husholdning, han nusser mig, passer mig når jeg er syg, kommer med gaver. Fortæller at vi er det perfekte par. En vulkan og en tornado. Han ødelægger alt og jeg flipper ud. Siger til mig selv det er kærlighed og gnist og at han bliver voksen en dag. Jeg er bare træt af at vente men jeg tør ikke gå fra ham. Jeg har heller ikke råd, får supplerede kh fordi han arbejder så kan ikke spare op, eller låne til indskud. Jeg lider af angst og depression og er bange for at jeg er en endnu dårligere mor end han er far.
Det var ikke et se mig og hav ondt af mig indlæg, jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.

jamen søde ven du kan nemt forlade ham der er krisecenter for dig og dine børn, evt. familie der vil have jer boende ind til du får samlet sammen til at indskud, evt. kan kommunen gå ind og låne dig penge til et indskud, du kan også finde forskellige privat udlejer fortælle om din situation og spørge om du kan evt. afdrage på et indskud

Hvordan kan du være forelsket i en mand der lyver for dig???

er det trykhed alt det du skriver og bilder dig selv ind??? for det giver ikke dig ro værken omkring dig eller dine børn 

du har ikke råd til at bo for dig selv med dine børn mange på kontanthjælp det er da mange der gør og kan få det til at køre fint...

og de ting du lider af håber du får hjælp til det, og tror du det gør det meget beder at du lever med et ekstra barn i den hverdag du ikke kan stole på som lyver og som du skal tage ansvar for, du ved aldrig om han kommer hjem går i byen slukker sin telefon???

Anmeld

7. april 2013

Camilla <3

Tag dine børn og smut! For han fortjener dig godt nok ikke!

Han er spild af din dyrebare tid. 

Desuden, så tvivler jeg stærkt på, at sådan som han behandler dig, at det har nogen som helst form for positiv indflydelse på din depression. Muligvis er han ikke skyld i det eller noget, men den behandling trækker dig bare længere ned. 

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Tag dine børn og smut! For han fortjener dig godt nok ikke!

Han er spild af din dyrebare tid. 

Desuden, så tvivler jeg stærkt på, at sådan som han behandler dig, at det har nogen som helst form for positiv indflydelse på din depression. Muligvis er han ikke skyld i det eller noget, men den behandling trækker dig bare længere ned. 

Du har helt ret, jeg har intet overskud til at blive rask. Og så længe jeg er syg kan jeg ikke overskue at forlade ham. Det er skruen uden ende. Jeg har lidt af depression siden jeg var barn så han er ikke skyld i den. Men han gør det ikke ligefrem lettere at få det bedre. Tak for dit svar.

Anmeld

7. april 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Du har helt ret, jeg har intet overskud til at blive rask. Og så længe jeg er syg kan jeg ikke overskue at forlade ham. Det er skruen uden ende. Jeg har lidt af depression siden jeg var barn så han er ikke skyld i den. Men han gør det ikke ligefrem lettere at få det bedre. Tak for dit svar.

Gå lige ud og kig dig selv i spejlet... Spørg dig selv om du fortjener det... kig på dine børn, og spørg dig selv om de fortjener at se deres mor blive brugt som en dørmåtte.....

ja, undskyld... Men i morgen vil jeg have dig til at tage på kommunen, eller snakke med dine forældre, eller banken. Kom ud af det, find NOGEN som kan hjælpe med et indskudslån. Du er mere værd end det....

Nu aner jeg ikke hvor i verden du er fra, men har lige set nogen der lejede hus ud i Tinglev, stort hus, til 7000 og forbrug ved siden af...

det med din depression, Åhh, gør noget godt for dig selv, du bliver ikke en bedre mor af at blive ved ham, du må ud af det... Kender det selv

Anmeld

7. april 2013

Camilla <3

Anonym skriver:

Nej, lige præcis. 

Det er ikke sådan, at du kunne bede ham om at flytte? 

Så skal du i det mindste ikke stå med flytning og alt det der praktiske, som er pokkers uoverskueligt, når man har det som du har det. 

Du er nok "bare" nødt til at få stoppet den der onde cirkel, du KAN godt gøre det! Jeg havde også svært ved at sige stop, og få min eks til at flytte ud i januar .. for jeg troede ikke på, at jeg kunne klare mig selv og finde bedre! Men det kunne jeg, det gjorde jeg! 

Jeg håber i hvertfald det bedste for dig. 

Anmeld

7. april 2013

Camilla <3

VIPpigen skriver:

Gå lige ud og kig dig selv i spejlet... Spørg dig selv om du fortjener det... kig på dine børn, og spørg dig selv om de fortjener at se deres mor blive brugt som en dørmåtte.....

ja, undskyld... Men i morgen vil jeg have dig til at tage på kommunen, eller snakke med dine forældre, eller banken. Kom ud af det, find NOGEN som kan hjælpe med et indskudslån. Du er mere værd end det....

Nu aner jeg ikke hvor i verden du er fra, men har lige set nogen der lejede hus ud i Tinglev, stort hus, til 7000 og forbrug ved siden af...

det med din depression, Åhh, gør noget godt for dig selv, du bliver ikke en bedre mor af at blive ved ham, du må ud af det... Kender det selv

Det bedste jeg nogensinde(!!) har gjort for mig selv, det var dælme at smide min eks ud!! 

Anmeld

7. april 2013

MorDk

Du fortjener bedre

Anmeld

7. april 2013

VIPpigen

Chancen skriver:

Det bedste jeg nogensinde(!!) har gjort for mig selv, det var dælme at smide min eks ud!! 

Præcis... nogen gange skal man bare lige have et spark, og jeg syntes bestemt det som TS skriver skulle være spark nok...

man BEHØVER IKKE en mand (drengerøv) for at klare sig...

Anmeld

7. april 2013

Camilla <3

VIPpigen skriver:

Præcis... nogen gange skal man bare lige have et spark, og jeg syntes bestemt det som TS skriver skulle være spark nok...

man BEHØVER IKKE en mand (drengerøv) for at klare sig...

Absolut! 

Hellere single, end at hænge på sådan en type .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.