Hjælp til cyklus og æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. april 2013

Kløver

Jeg skal holde øje med min cyklus og æl indtil behandlingsopstart om 1 1 1/2 mdr.
Jeg smed minipillerne og gik 17 dage, hvorefter jeg fik en dag med pletblødning (mens) igen gik der 17 dage og dagen efter rigtig mens på 3 dage så tænkte min mens var 17 dage. I begge cyklusser, fik testet for æl og fik en næsten positiv test 8 dagen inden mens, hvorefter den blev helt negativ igen, og gik ud fra jeg så ikke fik æl den måned.
Nu havde jeg så de 3 dages blødning og har hver dag siden testet med digital æl-test og hver dag negativ ( også her til aften) på dag 17 på strimmeltestene har de ikke nærmet sig positive som de gjorde sidste mdr. Og skulle cyklus holde skulke jeg have mens allerede i morgen, men har ingen tegn på mens. Så nu tænker jeg om den har rykket sig eller, om den er dobbelt så lang, dvs 34 dage eller om der bare er helt kuk i det efter minipiller
Har været på minipiller ca 8 mdr hvor jeg ingen mens har haft

Hvad er jeres erfaringer og råd, vil så gerne kunne komme med noget brugbart når vi skal til samtale omkring opstarten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Jeg skal holde øje med min cyklus og æl indtil behandlingsopstart om 1 1 1/2 mdr.
Jeg smed minipillerne og gik 17 dage, hvorefter jeg fik en dag med pletblødning (mens) igen gik der 17 dage og dagen efter rigtig mens på 3 dage så tænkte min mens var 17 dage. I begge cyklusser, fik testet for æl og fik en næsten positiv test 8 dagen inden mens, hvorefter den blev helt negativ igen, og gik ud fra jeg så ikke fik æl den måned.
Nu havde jeg så de 3 dages blødning og har hver dag siden testet med digital æl-test og hver dag negativ ( også her til aften) på dag 17 på strimmeltestene har de ikke nærmet sig positive som de gjorde sidste mdr. Og skulle cyklus holde skulke jeg have mens allerede i morgen, men har ingen tegn på mens. Så nu tænker jeg om den har rykket sig eller, om den er dobbelt så lang, dvs 34 dage eller om der bare er helt kuk i det efter minipiller

Hvad er jeres erfaringer og råd, vil så gerne kunne komme med noget brugbart når vi skal til samtale omkring opstarten

Krammer søde.. 

Anmeld

7. april 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Krammer søde.. 

Tak, min cyklus har siden jeg stoppede med p-piller i sin tid været noget møg, enten 6 uger eller alt alt for kort for derefter at blive lang igen. Håbede minipillerne havde hjulpet, men tvært imod :/

Anmeld

7. april 2013

esioul

Maja84 skriver:

Jeg tænker om du har fået taget blodprøver i din cyklus?

For hvis dine hormoner driller, vil din cyklus jo automatisk blive træls.

Anmeld

7. april 2013

Kløver

esioul skriver:

Jeg tænker om du har fået taget blodprøver i din cyklus?

For hvis dine hormoner driller, vil din cyklus jo automatisk blive træls.

Nej, men har pco så hår ud fra det spiller en hel del ind starter i hormonbehandling om 1 1/2 mdr hvor de bla vil via medicin fremtvingelse en kunstig mens/æl og cyklus i det hele taget

Anmeld

7. april 2013

esioul

Maja84 skriver:

Nej, men har pco så hår ud fra det spiller en hel del ind starter i hormonbehandling om 1 1/2 mdr hvor de bla vil via medicin fremtvingelse en kunstig mens/æl og cyklus i det hele taget

åhh for pokker.

jeg  for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.