Hvor tit skal man ÆL-teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
7 svar
1 synes godt om
7. april 2013

Tulipan

Hej dejlige piger

Nu er det et halvt år siden vi startede PB, og i den anledning er jeg begyndt at bruge ÆL (min tålmodighed er ikke hvad den har været)

Så derfor har jeg to spørgsmål

1. Der står på pakken at man skal gøre det hver 24. time? Er det nok i jeres erfaring??

Jeg burde ifølge kalenderen ha ægløsning i dag (2+0), og har taget test siden i onsdags (1+3). Ingen af dem har været positive, og syns endda at de er blevet mindre og mindre tydelige i teststregen?? 

2. Betyder det at jeg er ovre ÆL eller kan de godt blive mindre utydelige inden den blir positiv?

Det er første gang jeg bruger ÆL-test, så er lidt på bar bund

God søndag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

yagnes

kigger lige med

Anmeld

8. april 2013

Tulipan

Er der ingen der kan komme med nogle erfaringer? 

Anmeld

8. april 2013

esioul

Anonym23 skriver:

Hej dejlige piger

Nu er det et halvt år siden vi startede PB, og i den anledning er jeg begyndt at bruge ÆL (min tålmodighed er ikke hvad den har været)

Så derfor har jeg to spørgsmål

1. Der står på pakken at man skal gøre det hver 24. time? Er det nok i jeres erfaring??

Jeg burde ifølge kalenderen ha ægløsning i dag (2+0), og har taget test siden i onsdags (1+3). Ingen af dem har været positive, og syns endda at de er blevet mindre og mindre tydelige i teststregen?? 

2. Betyder det at jeg er ovre ÆL eller kan de godt blive mindre utydelige inden den blir positiv?

Det er første gang jeg bruger ÆL-test, så er lidt på bar bund

God søndag til jer alle

Jeg plejer at teste fra dag 9 efter mens og så frem til den er positiv. Tester en gang om dagen. Dog ikke i hver cyklus.

Anmeld

8. april 2013

Tulipan

esioul skriver:

Jeg plejer at teste fra dag 9 efter mens og så frem til den er positiv. Tester en gang om dagen. Dog ikke i hver cyklus.

Okay tak, får du så en dag den er positiv hver måned?

Anmeld

8. april 2013

esioul

Anonym23 skriver:

Okay tak, får du så en dag den er positiv hver måned?

Ja det gør jeg. Men den svinger meget. Alt lige fra dag 9 efter mens og op til dag 15 efter mens.

Anmeld

8. april 2013

Tulipan

esioul skriver:

Ja det gør jeg. Men den svinger meget. Alt lige fra dag 9 efter mens og op til dag 15 efter mens.

Tak så er jeg mere rolig. Troede den skulle komme ret præcis. Jeg er som sagt ny i den her test halløj, og før sexede vi bare når det passede med 14 dage efter mens. start...

Anmeld

8. april 2013

esioul

Anonym23 skriver:

Tak så er jeg mere rolig. Troede den skulle komme ret præcis. Jeg er som sagt ny i den her test halløj, og før sexede vi bare når det passede med 14 dage efter mens. start...

Orrk man kan hverken regne med beregnere på nettet eller lign. Det er så forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan den falder. Tror bare man skal prøve sig frem og finde et "mønster" i sin cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.