hvornår skal crinone gel tages?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

tarkoflen

Jeg tog det om morgene... Jeg fik bare at vide, at jeg ikke måtte skifte imellem tidspunktet, jeg tog det på, altså tage det om morgenen nogle dage og om aftenen andre dage, for så vil der være en periode, hvor der jo ikke er nogen virkning af det

Rigtig meget held og lykke med forsøget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Joerse

Jeg startede med crinone igår og skal have lagt æg op idag, og der skal jeg tage crinonen umiddelbart efter jeg kommer hjem fra ÆO.. 

Jeg skal tage crinone 2 gange dagligt samt en pille (estrofem) 2 gange dagligt, og det er morgen og aften.. 

Jeg har tidligere kun skulle tage crinone om morgenen, så jeg spurte hvad forskellen var, og som svar på det fik jeg afvide at det kommer an på hvilken ægløsningssprøjte man får, så det er den der afgøre om man skal have crinone en gang dagligt eller om man skal have crinone 2 gange dagligt samt estrofem 2 gange dagligt.. 

Held og lykke 

Anmeld

8. april 2013

Mini us

Anonym skriver:

hejsa

jeg brugte crinone gel for 3 år siden om aften, nu skal jeg bruge det igen efter ægoplægning.Men jeg er ikke blevet informeret om tidspunkt og glemte at spørge- kan nu se på min seddel at der står jeg skal starte dd og fremadrettet om morgnen...... ikke aften
men skal jeg vente til i aften med at tage den eller skal jeg tage den nu??
kan ikke se noget på deres hjemmeside.....
men på en anden klinik står der det skal tages når man kommer hjem....

hvad mon der er indikation for at nogle skal have det x 2 dgl??
håber nogen kan hjæpe

Jeg SKULLE tage d hver morgen og måtte ikke sidde ned 30 min efter for så blev det optaget bedst i kroppen..?? Og d virkede da for mig held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.