Øv øv øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
7 svar
2 synes godt om
7. april 2013

WantingBaby2012

Ja det hele er bare noget rigtig ØV idag! 

Jeg er igang med mit 2. forsøg ICSI og jeg er åbenbart rigtig længe om at modne æg. Jeg farer til scanninger hver 2-3 dag for at få afvide, at nææ nej, de er slet ikke klar endnu... 

Efter scanning i fredags sagde sygeplejersken at vi ville kunne planlægge ÆU idag efter scanning. Men suk nej, æggene var faktisk stortset slet ikke vokset siden i fredags. Så hvad jeg havde håbet var ÆU tirsdag er i stedet en ny scanning. Og ÆU virker lige nu ret langt ude i fremtiden 

Jeg er på 18. dagen idag og udsigterne virker lange endnu... Hvor er det bare hårdt at gå med den uvished altså.. 

Andre der har oplevet at æggene ikke er vokset de der 2 mm i døgnet? 

Har bare så dårlige fornemmelser omkring udfaldet af dette forsøg når det allerede virker håbløst... 

Go søndag derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

nielsen80

WantingBaby2012 skriver:

Jeg er igang med mit 2. forsøg ICSI og jeg er åbenbart rigtig længe om at modne æg. Jeg farer til scanninger hver 2-3 dag for at få afvide, at nææ nej, de er slet ikke klar endnu... 

Efter scanning i fredags sagde sygeplejersken at vi ville kunne planlægge ÆU idag efter scanning. Men suk nej, æggene var faktisk stortset slet ikke vokset siden i fredags. Så hvad jeg havde håbet var ÆU tirsdag er i stedet en ny scanning. Og ÆU virker lige nu ret langt ude i fremtiden 

Jeg er på 18. dagen idag og udsigterne virker lange endnu... Hvor er det bare hårdt at gå med den uvished altså.. 

Har bare så dårlige fornemmelser omkring udfaldet af dette forsøg når det allerede virker håbløst... 

Go søndag derude 

Har jeg ikke erfaring med, men ville ikke gå uden et

Og så sige, de forsætter ikke forsøget med dig med mindre lægerne mener der er en god chance for succes. Så hold modet oppe!

Anmeld

7. april 2013

Tulipan

Jeg kan ikke besvare dine spørgsmål. Ville bare lige gi dig

Og sige at så længe læger/sygeplejersker siger at alt er okay, må du prøve at være tålmodig (ved godt det er svært). Men de plejer ha styr på hvad de laver Det ka være din krop ikke reagerer lige så hurtigt på behandlingen som andre...

Anmeld

7. april 2013

Mini us

WantingBaby2012 skriver:

Go søndag derude 

Jeg havde lidt af det samme problem så op med humøret og positive tanker jeg er 7+3 Idag så det kan godt lykkedes

Anmeld

7. april 2013

ønskebørn74

WantingBaby2012 skriver:

Go søndag derude 

Sådan har det tit været for os.. Men denne cyklus var kort pga vægttab og ny medicin.. 

Anmeld

7. april 2013

WantingBaby2012

Mini us skriver:

Jeg havde lidt af det samme problem så op med humøret og positive tanker jeg er 7+3 Idag så det kan godt lykkedes

Er glad for at jeg ikke er alene om at modne æg langsomt.  Og kun dejligt at høre, at det endte godt for dig. 

Jeg er generelt positiv omkring dette, men det er bare hårdt at blive ved med at høre fra lægen, at nej de er ikke store nok, så du må komme igen en anden dag... Og bare det at opleve at de næsten ikke var vokset over 2 døgn.. Det bekymrede mig da lidt.. Men man er jo nødt til at stole på at de har styr på det.. 

Tak for svar 

Anmeld

7. april 2013

WantingBaby2012

ønskebarn74 skriver:

Sådan har det tit været for os.. Men denne cyklus var kort pga vægttab og ny medicin.. 

Dejligt for dig  Jeg krydser fingre!!! 

Som tidligere nævnt var jeg i sidste forsøg på gonal-F og der var jeg også langsommere end gennemsnittet.. Og jeg er normalvægtig, så det burde ikke være det der spiller ind her... 

Men må jo bare være tålmodig og stole på at de ved hvad de gør 

Jeg blev jo også gravid sidst, men havde en SA i uge 6. Så denne gang må det bare gerne sætte sig ordentlig fast og blive et sundt og rask barn.. 

Anmeld

9. april 2013

WantingBaby2012

Jubii - efter scanning her til morgen er jeg nu klar til ÆU på torsdag!! 

Havde ca. 7 stk på hver side som bare ligger klar til at blive taget ud.. Kan dog også godt mærke at der er ved at være trængt "dernede".. 

Så nu håber vi bare på en masse gode guldæg, så der kan lægges et perfekt æg op på lørdag og gerne en masse til frys... 

Wuhuu... God dag piger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.