Skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
9 svar
1 synes godt om
7. april 2013

Anonym trådstarter

Hvis man skylder 15000 i skat tager de så ens børnepenge og hvornår skal de senest betales tilbage ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Muhmi

Nej det gør de ikke, du kan lave en betallingsaftale

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nej det gør de ikke, du kan lave en betallingsaftale

Tak for svar ved du om det er noget man skal betale tilbage i år ? 

Anmeld

7. april 2013

Muhmi

Tak for svar ved du om det er noget man skal betale tilbage i år ? 

Ikke nødvendigvis.. Men jeg ville anbefale dig at få betalt tilbage hurtigst muligt

Anmeld

7. april 2013

Benjamins'mor

Hvis det er en restskat indregner de det i den skat du skal betale i løbet af året.

Er det ikke det, kan du enten lave en afbetalings ordning, eller få sat din træk procent lidt op så du afbetaler på den måde.

Hvis ikke du gør noget laver de bare lønindholdelse.

Anmeld

7. april 2013

Muhmi

Benjamins'mor skriver:

Hvis det er en restskat indregner de det i den skat du skal betale i løbet af året.

Er det ikke det, kan du enten lave en afbetalings ordning, eller få sat din træk procent lidt op så du afbetaler på den måde.

Og det er IKKE sjovt, for det er hele lortet de snupper...

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Det er retsskat. Hvad er lønindholdelse ? Jeg ved virkelig ikk hvordan eg skal kunne betale alt det tilbage Lige nu. 

Og jeg aner ikk hvordan jeg skal lave det om så jeg ikk skal betale tilbage næste år

Anmeld

7. april 2013

mth1987

Anonym skriver:

Det er retsskat. Hvad er lønindholdelse ? Jeg ved virkelig ikk hvordan eg skal kunne betale alt det tilbage Lige nu. 

Og jeg aner ikk hvordan jeg skal lave det om så jeg ikk skal betale tilbage næste år

De trækker det fra din løn

men du burde sagtens ku lave en afbetaling så du stadig kan leve så længe du ikk bruger penge på unødige ting og optager Express lån

Anmeld

7. april 2013

Benjamins'mor

Muhmi skriver:

Og det er IKKE sjovt, for det er hele lortet de snupper...

Jep.

Har ikke selv prøvet det, men min kæreste har. Og det er skide irriterende.

Anmeld

7. april 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Restskat bliver bare regnet ind i det du skal betale i skat i år. Så enten bliver din træk procent lidt højere eller dit fradrag lidt mindre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.