Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det vælter ud med nærmest vand pulver.. Ligesom maizena jævning inden man putter det i det varme..
Er det normalt.. er fuldstændig våd.. ????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Det vælter ud med nærmest vand pulver.. Ligesom maizena jævning inden man putter det i det varme.. Er det normalt.. er fuldstændig våd.. ????
Er du gravid? Jeg fik voldsom udflåd kort efter jeg blev gravid.. og et par gange gennem graviditeten.. men så vidt jeg husker er du i behandling? er der lagt æg op endnu?endnu?
Jeg ville spørge om det samme... Kan du være gravid??
jeg havde øget udflåd op til der hvor min mens skulle komme, det var Hvidt og meget flydende, og med klumper....
Team Putte skriver: Er du gravid? Jeg fik voldsom udflåd kort efter jeg blev gravid.. og et par gange gennem graviditeten.. men så vidt jeg husker er du i behandling? er der lagt æg op endnu?endnu?
Tror ikke der er så meget krudt i dem..
De blev først lagt op igår..
VIPpigen skriver: Jeg ville spørge om det samme... Kan du være gravid?? jeg havde øget udflåd op til der hvor min mens skulle komme, det var Hvidt og meget flydende, og med klumper....
Ikke endnu.. De blev lagt op igår..
ønskebarn74 skriver: Tror ikke der er så meget krudt i dem.. De blev først lagt op igår..
Ih jeg håber da det er dem der laver balladen så!
ønskebarn74 skriver: Ikke endnu.. De blev lagt op igår..
Uhh, for det er positive tegn
La´chrissen skriver: Ja sådan var det også her. Så det skulle være helt normalt
Ja sådan var det også her. Så det skulle være helt normalt
Fandt lige ud af at de er lavet af majsstivelse... LOL...
Maizena... GG
ønskebarn74 skriver: Fandt lige ud af at de er lavet af majsstivelse... LOL... Maizena... GG
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128