Ny voksi vs hjemmelavet betræk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. april 2013

Lunae

Sagen er den, at vi har en voksipose fra storesøster i pigefarver! Derfor skal vi have en ny! Den jeg kigger på koster 1500 kr. Alternativet er, at få syet et betræk til den gamle. Det kan jeg få for 650 kr.

Hvad ville i gøre? Tror i den hjemmelavede er lige så god kvalitet som den fra voksi?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

sbs78

Ja helt bestemt. Jeg købte en brugt pose og så falder jeg syet nyt betræk. Det var bare super fint.

Anmeld

7. april 2013

Lunae

sbs78 skriver:

Ja helt bestemt. Jeg købte en brugt pose og så falder jeg syet nyt betræk. Det var bare super fint.

Har du måske billede af din?

Anmeld

7. april 2013

ano14316

Jeg ville få lavet et betræk... Jeg synes de hjemmelavet er meget lækrere end de originale.. for her kn man lave dem med lækker babyfløjl inden i. lige som man vil have dem.. 

Anmeld

7. april 2013

sbs78

Lunae skriver:

Har du måske billede af din?

Desværre ikke, for jeg har den ikke mere. Har solgt den :-)

Anmeld

7. april 2013

Lunae

ano14316 skriver:

Jeg ville få lavet et betræk... Jeg synes de hjemmelavet er meget lækrere end de originale.. for her kn man lave dem med lækker babyfløjl inden i. lige som man vil have dem.. 

Tak for svar det er også det jeg hælder mest til

Anmeld

7. april 2013

modesty

Lunae skriver:

Sagen er den, at vi har en voksipose fra storesøster i pigefarver! Derfor skal vi have en ny! Den jeg kigger på koster 1500 kr. Alternativet er, at få syet et betræk til den gamle. Det kan jeg få for 650 kr.

Hvad ville i gøre? Tror i den hjemmelavede er lige så god kvalitet som den fra voksi?

Jeg ville få syet et betræk. Synes at de er alt for dyre fra nye. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.