Jessica 5 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
2 svar
3 synes godt om
7. april 2013

dukke

Hej piger

Jessica blev 5 uger i torsdags og i fredags havde vi besøg af vores sp og var til 5 ugers undersøgelse og prinsesse har taget godt på hun vejer 3810 gram og er 52 lang Men både sp og lægen var ikke tilfreds med hendes reflekser så nu har længe sendet en henvisning til hvidovre hospital børneafdeling hvor hun skal undersøges og jeg er nervøs for det da jeg jo ikke ved hvad der skal ske men ellers synes vi at hun er en glad og tilfreds lille pige

Ville også lige dele nogle billeder af hende
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

LMX

Åååårh lille lækkermus da.... Håber ikke det med reflekserne har nogen betydning.

Nogen gange synes jeg også de læger er en anelse for hurtigt fremme i skoene mht dit og dat. Hun ER jo altså kun 5 uger. Slaaaap nu lige af

Jeg var da også ved at DØ fordi jeg ikke fik øjenkontakt osv med Zara, men det kommer jo ligeså stille.

For øvrigt tager hun da vildt flot på. Her har det haltet lidt, men synes hun kommer godt efter det nu..

Stort

Anmeld

7. april 2013

dukke

LMX skriver:

Åååårh lille lækkermus da.... Håber ikke det med reflekserne har nogen betydning.

Nogen gange synes jeg også de læger er en anelse for hurtigt fremme i skoene mht dit og dat. Hun ER jo altså kun 5 uger. Slaaaap nu lige af

Jeg var da også ved at DØ fordi jeg ikke fik øjenkontakt osv med Zara, men det kommer jo ligeså stille.

For øvrigt tager hun da vildt flot på. Her har det haltet lidt, men synes hun kommer godt efter det nu..

Stort

Tak søde

Ja jeg synes også de har så skide travlt med at få der er jo 2 børnelæger som kiggedr på hende da vi var indlagt i de 10 og de synes hun var fin og de kunne ikke sætte en finger på hende. Ja hun tager godt på og det er så fantastisk hun er vores lille ædedolk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.