Suk det er søndag øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja så er det blevet søndag, hvilket betyder at der er sidste dag i kærstens ferie. Han har haft ferie i 14 dage nu og vi har bare nydt det hele familien! 

Vi har haft masser af ting på programmet, og har nået det meste! Men helt ærlig ku jeg godt bruge 14 dage mere sammen, bare os 4. Vi har fået malet thea's nye værelse, været i zoo, en weekend på Fyn, i giveskud, i Legoland, hygget med venner og familie og bare ordnet n masse ting.

Det vi stadig mangler er at få tømt kontoret, så vi ka få ordnet det til gæsteværelse/ kontor. Få ordnet thea's gamleværelse så alberte ka komme derind. Sat legehus op i haven og syntes jeg ka komme i tanke om mindst 10 andre ting. 

Er jeg den eneste der bare mangler timer i døgnet, til alle de ting jeg gerne vil nå?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

B&J

åhhh hvor lyder det bare helt igennem hyggeligt kan virkelig godt forstå dig jeg havde også for første gang fri i en helt uge der i påsken hold op hvor var det vidunderligt vi hygge og kom ud og fik leget mange steder og kom mange steder jamen det var fantastisk men ja hverdagen kalder desværre igen når det er ...... det er lidt surt ind i mellem for der er ikke noget beder ind at være hele familien samlet

Anmeld

7. april 2013

StineW79

B&J skriver:

åhhh hvor lyder det bare helt igennem hyggeligt kan virkelig godt forstå dig jeg havde også for første gang fri i en helt uge der i påsken hold op hvor var det vidunderligt vi hygge og kom ud og fik leget mange steder og kom mange steder jamen det var fantastisk men ja hverdagen kalder desværre igen når det er ...... det er lidt surt ind i mellem for der er ikke noget beder ind at være hele familien samlet

Ja jeg har virkelig nydt at ha ham hjemme, især fordi jeg jo går hjemme på barsel med alberte og thea har haft fri fra børnehave. 

Det har jo så også betydet at jeg har haft tid helt til mig selv midt på dagen, uden en baby på armen, så jeg har også haft tid til at komme ud og save lidt ( går jo til sløjdt ) så er næsten færdig med de 2 skjolde jeg ska save til min venindes æresport. Har også været ude og handle uden barnevogn osv. Har enda taget mig selv i at stå midt i en butik og tænk " Gud nej hvor var det jeg stillede barnevognen??" for hurtigt at komme i tanke om at jeg jo ik havde baby med  Tosset, Tosset! Vh stine

Anmeld

7. april 2013

B&J

StineW79 skriver:

Ja jeg har virkelig nydt at ha ham hjemme, især fordi jeg jo går hjemme på barsel med alberte og thea har haft fri fra børnehave. 

Det har jo så også betydet at jeg har haft tid helt til mig selv midt på dagen, uden en baby på armen, så jeg har også haft tid til at komme ud og save lidt ( går jo til sløjdt ) så er næsten færdig med de 2 skjolde jeg ska save til min venindes æresport. Har også været ude og handle uden barnevogn osv. Har enda taget mig selv i at stå midt i en butik og tænk " Gud nej hvor var det jeg stillede barnevognen??" for hurtigt at komme i tanke om at jeg jo ik havde baby med  Tosset, Tosset! Vh stine

Det lyder helt igennem vidunderligt og ja det har man altså brug for bare lige ½time uden alt og alle

Åhhh nej dog ikke noget, men ja sådan er vi opmærksomme og fuld af kærlighed og kan lige forstille mig du stod der og tænke hvor er barnevognen

men det er så dejligt når alle er samlet og man kan nyde dagene på en helt anden måde ind man plejer

Anmeld

7. april 2013

StineW79

B&J skriver:

Det lyder helt igennem vidunderligt og ja det har man altså brug for bare lige ½time uden alt og alle

Åhhh nej dog ikke noget, men ja sådan er vi opmærksomme og fuld af kærlighed og kan lige forstille mig du stod der og tænke hvor er barnevognen

men det er så dejligt når alle er samlet og man kan nyde dagene på en helt anden måde ind man plejer

Ja det at man bare ka sidde alle 4 sammen og spise lækker morgenmad, se lidt morgen tv, smide ungerne i karbar i stedet for brusebad osv er bare dejligt! 

Nåede lige at føle 1/2 sek panik, inden jeg kom i tanke om jeg var taget alene ud og handle Det var ret skørt.

Øv at man ik bare ka holde ferie hver dag, sammen, alle sammen!! Vh stine

Anmeld

7. april 2013

B&J

StineW79 skriver:

Ja det at man bare ka sidde alle 4 sammen og spise lækker morgenmad, se lidt morgen tv, smide ungerne i karbar i stedet for brusebad osv er bare dejligt! 

Nåede lige at føle 1/2 sek panik, inden jeg kom i tanke om jeg var taget alene ud og handle Det var ret skørt.

Øv at man ik bare ka holde ferie hver dag, sammen, alle sammen!! Vh stine

uhh jaaa det er dejligt jeg elskede også den uges ferie af hele mit hjerte det var en helt anden ro og jamen det var så dejligt forhold til en weekend,

hihihihihi jaaa det tror jeg gerne men nok også sundt man lige kom helt op og faldt 100% ned igen efter barnevognen og babyen var hjemme i gode trykke hender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.