Nå, så ramte jeg også 40+4. Derfor er der en uges tid til jeg evt. skal sættes i gang - på Skejby kommer man til samtale/check/scanning 41+3. Hvis bebs har det godt, sættes man i gang 41+5, med mindre de har travlt. Der er stadig en god uges tid til endnu, men derfor frygter jeg selvfølgelig stadig igangsættelse, for jeg begynder lige så langsomt at miste håbet om, at han kommer ud af sig selv

Jeg hører bare om de her lange og opslidende igangsættelsesforløb, samt risiko for vestorm, som kan være farligt. Og jeg fik altså vestorm helt af mig selv sidste gang og måtte få en indsprøjtning for at sænke farten på veerne, så jeg synes jo ikke jeg har brug for noget der yderligere øger risikoen for vestorm..
Jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg vil med emnet, jeg tror bare jeg er lidt træt af det hele i dag og ked af det. Jeg havde forventet der ville ske noget i nat, pga nogle tegn de sidste dage. Men hey, jeg er stadig gravid, nu 4 dage over termin og alle tegn er væk. Det påvirker mig rigtig meget disse dage, fordi mit bækken er helt ødelagt, så jeg kan dårligt nok holde ud at være i min egen krop

Jeg tror bare jeg ville høre, om nogen af jer har erfaringer med mere naturlige igangsættelsesmetoder end medicin? Altså nu mener jeg ikke alt det der med at gå på trapper, spise vekager og indtage amerikansk olie

Men mere om nogen af jer fx har positive erfaringer med akupunktur til igangsættelse mv. Det er ikke noget jeg vil prøve lige nu, men hvis jeg kommer så langt hen, at en medicinsk igangsættelse kun er et par dage væk, så vil jeg hellere først prøve noget knap så drastisk.
Hilsen en meget træt af det og øm HØJgravid!
Anmeld