forkælet baby!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
9 svar
14 synes godt om
6. april 2013

Kay

jaaaa... det er elna måske nok... på den gode måde...

og så har hun en Pædagog mor med kæmpe P... der ser leg og lærring alle stæder og som elsker sit fag så meget at hun ikke kan ladevære med at gøre stuen klar til leg hver gang den lille sover  

vi bor på 54 kvm. men her er hjerterum og plads til baby leg og lærring 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Jibbe

Ser hyggeligt ud - heldige lille elna!

Jeg er ikke pædagog men laver også tit legeopstillinger til den store især så kan han samle sig om legen mere end 5 min

Anmeld

6. april 2013

Kay

Jibbe skriver:

Ser hyggeligt ud - heldige lille elna!

Jeg er ikke pædagog men laver også tit legeopstillinger til den store især så kan han samle sig om legen mere end 5 min

lige netop... på mit job kalder vi det at "sætte stuen" altså at forberede den til leg... og det gør vi hver morgen... og efter frokost lur bliver hele stuen sat så børnene ved hvad der er at gå i gang med... ikke at der ikke er plads til fri leg... men istedet for at de bare går igang med at tømme kasser så har vi gjort "rum" klar til dem, og klar til leg

Anmeld

6. april 2013

Kay

vil så også lige dele at "gummi pensler" altså dem til madlavning man fx. kan købe i ikea og der på biledet står foran vores tv... elsker Elna... den er super spændende at dimse med og god på gummerne

Anmeld

6. april 2013

Janni.

Og til lidt afslapning: tag de bløde malerpensler og kør dem hen over arme, hænder, hals, ben (på huden selvfølgelig). Silas elsker dét og kan blive rigtig afslappet af det. 

Ser rigtig godt i jeres stue 

Anmeld

6. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hov så kom jeg lige til at besøge din profil, med lidt pilfinger hjælp fra alberte

Hvor ser det hyggeligt ud! Vh stine

Anmeld

6. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hov så kom jeg lige til at besøge din profil, med lidt pilfinger hjælp fra alberte

Anmeld

7. april 2013

MortilElias2010

jaaaa... det er elna måske nok... på den gode måde...

og så har hun en Pædagog mor med kæmpe P... der ser leg og lærring alle stæder og som elsker sit fag så meget at hun ikke kan ladevære med at gøre stuen klar til leg hver gang den lille sover  

vi bor på 54 kvm. men her er hjerterum og plads til baby leg og lærring 

Ha ha ha det er Right up my alley  Er også pædagog med stort P og rykker rundt sådan der med hjemmet konstant. Imorgen er der planer om at rykke rundt på Elias legeværelse så vi kan få gang i postkontoret  Fandt det idag på loppemarkedet Børnenes Postkontor med stempel, frimærker og det hele - så i aften lavede vi en postkasse som så kan tages i brug imorgen  Men sidespor, kinda, så så vores stue også sådan der ud i Elias spæde år På 100kvm. Nu har vi så heldigvis 250kvm så mange flere muligheder   Men man lærer at være innovativ og tænke ud af boksen 

Ser skønt ud for lille Elna, skønne farver og det hele 

Anmeld

7. april 2013

Kay

StineW79 skriver:

arghhhh 

Anmeld

7. april 2013

Kay

MortilElias2010 skriver:

Ha ha ha det er Right up my alley  Er også pædagog med stort P og rykker rundt sådan der med hjemmet konstant. Imorgen er der planer om at rykke rundt på Elias legeværelse så vi kan få gang i postkontoret  Fandt det idag på loppemarkedet Børnenes Postkontor med stempel, frimærker og det hele - så i aften lavede vi en postkasse som så kan tages i brug imorgen  Men sidespor, kinda, så så vores stue også sådan der ud i Elias spæde år På 100kvm. Nu har vi så heldigvis 250kvm så mange flere muligheder   Men man lærer at være innovativ og tænke ud af boksen 

Ser skønt ud for lille Elna, skønne farver og det hele 

ja oh hun elsker det og det gør mig så glad når eet jeg gør,gør hende glad fedt med post kontor det skal der nok komme en masse sjov ud af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.