hvornår kommer mens efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg fødte den skønneste pige d.19 Februar. Min kæreste og jeg har haft sex med kondom nogle gange, efter jeg stoppede med og bløde. I dag begyndte jeg så og bløde, kan det være min menstraution der er på vej? Jeg syntes ikke det helt føltes som inden jeg blev gravid, men alligevel syntes jeg også det gør. 

Kan man regne med og få sin mens igen den dato man plejer og få sin mens, eller kan den komme på en hel anden dato? det plejer altid og være d.18 ca. den kommer, håber jeg bliver klogere. Skal til 8 ugers undersøgelse d.18 April hos egen læge og har tænkt mig og snakke med ham om det der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Anonym trådstarter

op.

Anmeld

6. april 2013

Muhmi

Ammer du?

Anmeld

6. april 2013

Anonym trådstarter

Nej jeg ammer desværre ikke.

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Opper den lige, da jeg har samme spørgsmål... 

Jeg fødte d. 15/01 og har heller ikke fået min mens.

Anmeld

7. april 2013

AndreasMor84

Der gik flere måneder inden jeg fik min..

Anmeld

7. april 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg fødte den skønneste pige d.19 Februar. Min kæreste og jeg har haft sex med kondom nogle gange, efter jeg stoppede med og bløde. I dag begyndte jeg så og bløde, kan det være min menstraution der er på vej? Jeg syntes ikke det helt føltes som inden jeg blev gravid, men alligevel syntes jeg også det gør. 

Kan man regne med og få sin mens igen den dato man plejer og få sin mens, eller kan den komme på en hel anden dato? det plejer altid og være d.18 ca. den kommer, håber jeg bliver klogere. Skal til 8 ugers undersøgelse d.18 April hos egen læge og har tænkt mig og snakke med ham om det der.

Jeg ammer... Jeg fødte den 6. januar og fik min mens i mandags.. Sidste gang fik jeg den også mellem 2-3 mdr efter fødsel..

Der kan gå alt fra en mdr til et år efter du har født, før den kommer.. Og den kommer når den kommer.. Det kan ske du er heldig at din krop bare følger din "gamle" cyklus, men det kan også ske at den ikke gør.. Kroppen er aldrig til at finde ud af og "sætte i bås" hvis du forstår

Du skal dog lige være opmærksom på at din mens godt kan gå hen og blive rigtig kraftig og i virkelig kraftig... Jeg har selv brugt 4 pakker bind indtil videre..

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Den er kommet i nat, nu bløder jeg hvertfald som inden jeg var gravid og havde mens og er lidt øm i underlivet som også inden jeg var gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.