Tillykke med fødselsdagen - Den første uden dig, Far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

MortilElias2010

bøllen skriver:

Idag har min far fødselsdag, den første vi skal fejre uden ham. Han gik desværre bort i januar grundet sygdom ( forbandet kræft )

Imorges var vi på kirkegården, sætte en blomst, og tænde et lys. Her til aften var jeg forbi med små flag og en pose lakrids ( han elsker lakrids )

Vi havde desværre ikke super tæt forhold, hvilket bestemt ikke var mit ønske. Hvor er det svært du nu er borte og muligheden for at rette op på det er væk. Kan stadigvæk ikke forstå at det er rigtig, at vi virkelig ikke skal se dig mere. Ville ønske jeg kunne skrue tiden tilbage .

STORT tillykke med fødselsdagen Far

Du er savnet

Dybt rørende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

2721

Årh søde kæmpe stort tillykke med fin fars fødselsdag, hvor gør det mig ondt han ikke er her til at fejre den.
Knus og kram

Anmeld

7. april 2013

bøllen

MortilElias2010 skriver:

Dybt rørende 

Tak

Anmeld

7. april 2013

bøllen

2721 skriver:

Årh søde kæmpe stort tillykke med fin fars fødselsdag, hvor gør det mig ondt han ikke er her til at fejre den.
Knus og kram

Tak søde .

meget mærkelig og fejre ham på kirkegården 

Anmeld

7. april 2013

2721

bøllen skriver:

Tak søde .

meget mærkelig og fejre ham på kirkegården 

Det kan jeg godt forstå
Skriv hvis det er

Anmeld

7. april 2013

Babydrøm

bøllen skriver:

Idag har min far fødselsdag, den første vi skal fejre uden ham. Han gik desværre bort i januar grundet sygdom ( forbandet kræft )

Imorges var vi på kirkegården, sætte en blomst, og tænde et lys. Her til aften var jeg forbi med små flag og en pose lakrids ( han elsker lakrids )

Vi havde desværre ikke super tæt forhold, hvilket bestemt ikke var mit ønske. Hvor er det svært du nu er borte og muligheden for at rette op på det er væk. Kan stadigvæk ikke forstå at det er rigtig, at vi virkelig ikke skal se dig mere. Ville ønske jeg kunne skrue tiden tilbage .

Du er savnet

Anmeld

7. april 2013

Lilje82

bøllen skriver:

Du er savnet

Anmeld

7. april 2013

bøllen

2721 skriver:

Det kan jeg godt forstå
Skriv hvis det er

Tak 

Anmeld

7. april 2013

bøllen

AnnL skriver:

Tak 

Anmeld

7. april 2013

bøllen

Lilje82 skriver:

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.