Vægt/bmi ved barnløshed behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Anonym trådstarter

salix skriver:

på OUH's hjemmeside står der at er din BMI over 35 ved samtalen skal du tabe dig så du kommer ned på 34 eller mindre er du mellem 30 og 34 i bmi skal du tabe 10% af din udgangsvægt.... 

jeg håber at de tager os ind nu hvor jeg snart rammer 35 i BMI fra 40... og at de ikke bedre mig tabe mere eftersom jeg har gjort dette inden min egen læge overhovedet ville henvise mig

Jeg  for dig.

Jeg håber godt nok heller ikke de beder mig tabe mig mere. Lægen skrev min daværende vægt i min henvisning samt bmi. Men siden jeg var ved lægen har jeg tabt 3 kg yderligere.

Er du også lige blevet henvist til behandling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

salix

Anonym skriver:

Jeg  for dig.

Jeg håber godt nok heller ikke de beder mig tabe mig mere. Lægen skrev min daværende vægt i min henvisning samt bmi. Men siden jeg var ved lægen har jeg tabt 3 kg yderligere.

Er du også lige blevet henvist til behandling?

ja det er jeg i dag... så nu starter vente tiden bare....

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

salix skriver:

ja det er jeg i dag... så nu starter vente tiden bare....

Åhh kender det godt

Hvor er i henvist til? Du må gerne sende privat besked, hvis du ikke vil have det "ud" på siden

Anmeld

11. april 2013

salix

Anonym skriver:

Åhh kender det godt

Hvor er i henvist til? Du må gerne sende privat besked, hvis du ikke vil have det "ud" på siden

jeg er henvist til OUH og der skulle vist kun være vente tid til samtalen derefter tager de vist en ind med det samme... men nu vi se

er du igang?

Anmeld

11. april 2013

Anonym trådstarter

salix skriver:

jeg er henvist til OUH og der skulle vist kun være vente tid til samtalen derefter tager de vist en ind med det samme... men nu vi se

er du igang?

Jeg ska til samtale på klinikken her i maj har fået overstået de indledende underdøgelser ved lægen samt sædanalyse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.