Startet til Ridning idag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. april 2013

ano14316

Magnus er startet til ridning idag.. Og det er bare gået over alt forventning.. 

Mit håb var at han ville sidde en 5-10 min på hesten og at han selvfølgelig ville synes det var sjovt og spændende og at han ville nyde det. 

han red i 30-35 min. han smilte fra øre til øre da vi begyndte at gå rundt, han skrald grinede når vi travede lidt. han fulgte en lille smule med i "gymnastik"øvelserne, ej men det gik bare så godt. 

drak og spiste da vi havde sat hesten og sov som en sten i 2,5 time bagefter... Så det var en kæmpe succes!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

bøllen

Ser hyggeligt ud. Hvor gammel er han ? Er lidt nysgerrig har aldrig set så små gå til ridning

Anmeld

6. april 2013

ano14316

bøllen skriver:

Ser hyggeligt ud. Hvor gammel er han ? Er lidt nysgerrig har aldrig set så små gå til ridning

Han er 1,5 år..  

Næhh det er også lidt tidligt.. men han synes det er mægtigt... jg havde min svigermor med til at hjælpe, og man skal næsten være 2 for en det skal holde i han så han ikke falder af og en der trækker hesten.. 

den yngste rytter på holdet der ikke bliver holdt i er 2 år.

Anmeld

6. april 2013

bøllen

ano14316 skriver:

Han er 1,5 år..  

Næhh det er også lidt tidligt.. men han synes det er mægtigt... jg havde min svigermor med til at hjælpe, og man skal næsten være 2 for en det skal holde i han så han ikke falder af og en der trækker hesten.. 

den yngste rytter på holdet der ikke bliver holdt i er 2 år.

Sikken en lille fyr. Ser ud til han nyder det. Og det skulle jo være godt for motorikken.

Ja 2 er nok nødvendig, indtil han kan selv. Syntes det er sejt  Håber han bliver rigtig glad for det.

Anmeld

6. april 2013

ano14316

bøllen skriver:

Sikken en lille fyr. Ser ud til han nyder det. Og det skulle jo være godt for motorikken.

Ja 2 er nok nødvendig, indtil han kan selv. Syntes det er sejt  Håber han bliver rigtig glad for det.

ja hehe..  

tak.. han er en sej lille fyr.. det håber jeg også.. indtil han bliver 4-5 år og finder ud af at det er en "pige" sport.. hiih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.