dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2013

Anonym trådstarter

Er mor til en på 2 år i næste månede, giga skruk, er færdig med ssh udd om et år, og er total i vilrede hvad vi skal gøre..

Vente 4 måneder med at lave nr 2?
Og jeg blir færdig med udd under graviditet, vi skal flytte når jeg er færdig med udd da vi skal flytte til vores oprindelige by og vores datter skal starte i bh der...

Alligevel blir jeg ked ved tanken om at vente. . Måske er det bedst ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Anonym trådstarter

6. april 2013

lycly

Nu ved jeg ikke så meget om det at være skruk da begge mine graviditeter var total uplanlagte, men jeg tænker at hvis det "kun" er 4 mdr, så er det vel i sidste ende bedst at vente de 4 mdr? Så når du at blive færdig med din uddannelse Jeg er pt selv på barsel for anden gang under min uddannelse og det er da lidt frustrerende at man ikke bare kan blive færdig

Anmeld

6. april 2013

Miss-86

Jeg er selv totalt skruk og har ventet læææænge nu og må nok vente meget mere endnu.

Jeg vil derfor fortælle dig, at jeg sagtens kan sætte mig ind i din situation, men jeg synes du/I skal vente de 4 mdr., sådan at du kan færdiggøre din uddannelse, inden barsel

Anmeld

6. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Er mor til en på 2 år i næste månede, giga skruk, er færdig med ssh udd om et år, og er total i vilrede hvad vi skal gøre..

Vente 4 måneder med at lave nr 2?
Og jeg blir færdig med udd under graviditet, vi skal flytte når jeg er færdig med udd da vi skal flytte til vores oprindelige by og vores datter skal starte i bh der...

Alligevel blir jeg ked ved tanken om at vente. . Måske er det bedst ??

Du skal selvfølgelig vente, selvom man har et stort ønske, må man nogle gange bruge hovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.