Åh, fri mig fra den roden rundt i en mærkelig mands død...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Honningblomst

andre end mig der bare er helt ligeglad og synes det er alt for meget som medierne nyder at vælte rundt i en mands død..??

Jeg tænker kun på de stakkels børn og deres liv med en mand der udadtil ikke altid virkede helt normalt...håber de får et godt liv..

Knus Eva...som lige har fået en kæmpe buket roser og chokolade med interflora-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Henriette72

Har det nok lidt som dig. Ja det er tragisk at han er død, men jeg vil ikk sætte mig ned og sørge for jeg kender jo ikk manden.
Men medierne har det med at blæse alt op og det skulle ikk undre mig at de stakkels børn nok skal blive "overvåget" af en eller anden journalist eller papparazzi (staves? hvorfor ligner det at der står pizza??) så dem kommer vi jo nok til at følge på en eller anden måde...

Uhh blomster og chokolade?? dejligt.

Anmeld

26. juni 2009

Valle81

Eva skriver:

andre end mig der bare er helt ligeglad og synes det er alt for meget som medierne nyder at vælte rundt i en mands død..??

Jeg tænker kun på de stakkels børn og deres liv med en mand der udadtil ikke altid virkede helt normalt...håber de får et godt liv..

Knus Eva...som lige har fået en kæmpe buket roser og chokolade med interflora-smiler

'Kunne ikke være mere enig:0)

Har også udtrykt min utilfredshed i andet indlæg:0)

Anmeld

26. juni 2009

Honningblomst

Valle81 skriver:

'Kunne ikke være mere enig:0)

Har også udtrykt min utilfredshed i andet indlæg:0)

Så det godt-smiler- luftede det selv lidt..men tænkte jeg ikke ville ødelægge den tråd for dem der er berørte og så kan alle os som er ved at få NOK brokke os her-griner

Anmeld

26. juni 2009

netdaddy

Kunne sådan set ikke være mere ligeglad med at han er død - han har aldrig betydet noget for mig.

Forstår absolut ikke alt den hysteri der er omkring det.

Anmeld

26. juni 2009

Valle81

Eva skriver:

Så det godt-smiler- luftede det selv lidt..men tænkte jeg ikke ville ødelægge den tråd for dem der er berørte og så kan alle os som er ved at få NOK brokke os her-griner

Det har du så meget ret i:0)

Så jeg vil lige lave lidt brok her:0)

BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROKBROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROKBROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROKBROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROKBROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROKBROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROKBROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROKBROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK BROK

Anmeld

26. juni 2009

Diana...

Jeg selv er meget stor fan af hans musik rigtig meget.. Jeg vidste ikke han var død før jor så det indlæg på baby så jeg kan ikke sige at jeg synes det er opblæst når jeg ikke selv har hørt det før. 

Knus Diana som er lige glad med hvor meget det bliver vist i fjernsynes blade facebook osv jeg blader bare videre. og som ikke synes der nogen der kan lave bedre musik en ham ud over min fantastiske kæreste.

R.I.P Michael Jackson 

Anmeld

26. juni 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Jeg selv er meget stor fan af hans musik rigtig meget.. Jeg vidste ikke han var død før jor så det indlæg på baby så jeg kan ikke sige at jeg synes det er opblæst når jeg ikke selv har hørt det før. 

Knus Diana som er lige glad med hvor meget det bliver vist i fjernsynes blade facebook osv jeg blader bare videre. og som ikke synes der nogen der kan lave bedre musik en ham ud over min fantastiske kæreste.

R.I.P Michael Jackson 

Jamen smukke Diana...så var det her indlæg jo slet ikke til dig...
Eva, som bare synes han er så uendelig ligegyldig og hans musik siger mig intet...

Anmeld

26. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Jamen smukke Diana...så var det her indlæg jo slet ikke til dig...
Eva, som bare synes han er så uendelig ligegyldig og hans musik siger mig intet...

Hi hi det ved jeg godt   Det var kun for at få din opmærksomhed  
Knus Til Dig

Anmeld

26. juni 2009

Smølf

Er også fuldstændig ligeglad...

Det jeg tænker mest på er den fordærdelige tragedie med barnet der døde i bilen... Se DET er en tragedie!

KH Neta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.