Snøresko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
10 svar
4 synes godt om
6. april 2013

modesty

Har fået mulighed for at købe et ret fint par snøresko til min dreng til en billig pris.

Men gider man snøresko til så små børn? Er det ikke super bøvlet at skulle binde snørebånd mens man skal få vildbassen til at sidde stille (har en meget energisk dreng)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Nessie

Spørgsmålet er, om du "gider" tage kampen med at få ham til at sidde stille så længe

I VS/BH ser de helst at de ikke får snøresko på, før de selv kan binde dem, så det bliver nok bare et par der bliver brugt derhjemme

Anmeld

6. april 2013

modesty

Nessie skriver:

Spørgsmålet er, om du "gider" tage kampen med at få ham til at sidde stille så længe

I VS/BH ser de helst at de ikke får snøresko på, før de selv kan binde dem, så det bliver nok bare et par der bliver brugt derhjemme

Ja, det er også dét jeg er i tvivl om jeg gider...

Problemet er bare at han har lært at åbne sine velcrosko og tage dem af. Hvilket ikke liiiige er så fedt midt i sandkassen, heheh.

Så det er nok et valg mellem pest og kolera. 

Anmeld

6. april 2013

TNBC

modesty skriver:

Har fået mulighed for at købe et ret fint par snøresko til min dreng til en billig pris.

Men gider man snøresko til så små børn? Er det ikke super bøvlet at skulle binde snørebånd mens man skal få vildbassen til at sidde stille (har en meget energisk dreng)?

Jeg ville ikke gøre det. Velcro er bedre, for så kan de lære selv at lukke dem og selv tage dem af.
Og hvis du har en dreng med meget energi, ville det jo være super hvis han selv kunne tage dem af når i kommer hjem.

Anmeld

6. april 2013

TNBC

modesty skriver:

Problemet er bare at han har lært at åbne sine velcrosko og tage dem af. Hvilket ikke liiiige er så fedt midt i sandkassen, heheh.

Det med at tage af, er bare at lære ham det. Tager han skoene af, må han være indenfor. De skal bare lære det.
Men er det jeres sandkasse eller andre steder?

Anmeld

6. april 2013

Nessie

modesty skriver:

He he, der skal nogle ekstra sokker til

Jeg er selv gået uden om snøresko, fordi jeg simpelthen ikke synes det var det værd at have sko, der sjældent liver brugt

Anmeld

6. april 2013

modesty

Yurie skriver:

Det med at tage af, er bare at lære ham det. Tager han skoene af, må han være indenfor. De skal bare lære det.
Men er det jeres sandkasse eller andre steder?

Han tager dem af når han har lyst - det kan være hvor som helst. 

Men ja, det er nok smartest at lære ham at det gør man ikke, i stedet for at undvige med snører...

Anmeld

6. april 2013

TNBC

modesty skriver:

Han tager dem af når han har lyst - det kan være hvor som helst. 

Men ja, det er nok smartest at lære ham at det gør man ikke, i stedet for at undvige med snører...

Jeg tror alle børn gør det på et tidspunkt. Det er jo også dejligt at mærke tingene uden skoene. Men ja, man må bare stå Fast. Hvis han gør det når i er ude, og du har sagt at han skal tage dem på, hvis han ikke gøre det, må man tage ham op og så er der ikke mere leg. Tror du så ikke han lære det?

Min nevø gjorde det en gang, fordi alle de andre han legede med, gjorde det. Men jeg sagde at han skulle tage dem på igen, og han gjorde det.(de kravlede på høje ting, og træ ting. Og der synes jeg han skulle have dem på)

Anmeld

6. april 2013

modesty

Jeg tror alle børn gør det på et tidspunkt. Det er jo også dejligt at mærke tingene uden skoene. Men ja, man må bare stå Fast. Hvis han gør det når i er ude, og du har sagt at han skal tage dem på, hvis han ikke gøre det, må man tage ham op og så er der ikke mere leg. Tror du så ikke han lære det?

Min nevø gjorde det en gang, fordi alle de andre han legede med, gjorde det. Men jeg sagde at han skulle tage dem på igen, og han gjorde det.(de kravlede på høje ting, og træ ting. Og der synes jeg han skulle have dem på)

Han er egentlig fin nok til at finde sig i at få dem på efter han har taget dem af. Så ja, jeg dropper snøreskoene...

Tak for svar. 

Anmeld

6. april 2013

TNBC

modesty skriver:

Han er egentlig fin nok til at finde sig i at få dem på efter han har taget dem af. Så ja, jeg dropper snøreskoene...

Tak for svar. 

Selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.