Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godmorgen
Ja så sidder vi herude igen, jeg har lige fået en beroligende pille og fået lagt drop, så nu er jeg klar til morfinen og klar til at de skal tage (forhåbentlig) mange æg ud her kl 9:00..
Puh jeg er nervøs..
God dag til alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Joerse skriver: Godmorgen Ja så sidder vi herude igen, jeg har lige fået en beroligende pille og fået lagt drop, så nu er jeg klar til morfinen og klar til at de skal tage (forhåbentlig) mange æg ud her kl 9:00.. Puh jeg er nervøs.. God dag til alle
Pøj pøj søde..
Vi skal ud og have klaget op.. De har ringet..
weeeeeeeee...
ønskebarn74 skriver: Pøj pøj søde.. Vi skal ud og have klaget op.. De har ringet.. weeeeeeeee...
Tak søde
Nu er det overstået, lidt skuffende resultat øv!!
Ej hvor dejligt, så jeg fingre for jer søde, lad det blive positivt
Putomanen skriver: Ærgerligt at resultatet var lidt skuffende, men husk at det ikke er antallet men kvaliteten, som gælder Jeg for, at de udvikler sig rigtig fint
Ærgerligt at resultatet var lidt skuffende, men husk at det ikke er antallet men kvaliteten, som gælder Jeg for, at de udvikler sig rigtig fint
Ja det er rigtig, men øv havde håbet på lidt bedre resultat..
Joerse skriver: Tak søde Nu er det overstået, lidt skuffende resultat øv!! Ej hvor dejligt, så jeg fingre for jer søde, lad det blive positivt
Håber æggene var gode.
Jeg havde kun 2 æg sidste gang, og var drøn skuffet. Begge blev flot befrugtede og lagt op, og jeg er jo gravid nu, så det behøver slet ikke være dårligt
1000 tak søde..
Hvor mange fik du ud søde??? Krammer..
tarkoflen skriver: Øv at du er skuffet over resultatet! Men husk, at der kun skal et æg til at l kan få jeres lille guldklump!Vi havde ingen perfekte æg, "kun" to der var lige på grænsen, men ok til at blive lagt op, det blev de, og jeg har termin om tre uger Jeg alt hvad jeg kan for at der var et guldæg imellem, der kan give jer jeres guldklump
Øv at du er skuffet over resultatet! Men husk, at der kun skal et æg til at l kan få jeres lille guldklump!Vi havde ingen perfekte æg, "kun" to der var lige på grænsen, men ok til at blive lagt op, det blev de, og jeg har termin om tre uger Jeg alt hvad jeg kan for at der var et guldæg imellem, der kan give jer jeres guldklump
Ja det er også rigtig, men havde regnet med noget mere, og det havde lægen enlig også.. Men nå, sådan er det jo..
Ejj hvor skønt Dejlig atgøre at det ikke bare skal være super duper æg og mange af dem for at det kan lykkedes..
Tak det håber vi der er.. Det er jo trods alt 3. forsøg..
Nessie skriver: Håber æggene var gode. Jeg havde kun 2 æg sidste gang, og var drøn skuffet. Begge blev flot befrugtede og lagt op, og jeg er jo gravid nu, så det behøver slet ikke være dårligt
Vi fik slet ikke afvide om de var gode, men det gør vi vel mandag når vi skal have lagt op
Uhh tillykke, håber også det bliver vores gang denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128