Valg af voksipose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken voksipose skal jeg vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.170 visninger
20 svar
5 synes godt om
6. april 2013

Lunae

Jeg står og skal have købt en ny voksipose til lillemanden
Jeg kan bare ikke helt beslutte mig for farven! Hvad synes i?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Nea85

Jeg kan bedst lide den brune

Anmeld

6. april 2013

Lunae

Nea85 skriver:

Jeg kan bedst lide den brune

Årh vi kan ikke rigtig beslutte os! Kæresten siger den blå og jeg er i vildrede vores barnevogn og klapvogn er brune, så den brune ville passe godt. Den brune er også mere unisex. Men synes den blå har en skøn blå farve, som er rigtig drenget

Anmeld

6. april 2013

BabyMus

Jeg har stemt på den blå. (:

Jeg har aldrig rigtig været til brun, det er bare ikke mig. Desuden synes jeg at pingviner og isbjerge passer bedre med en blå bagrund da det er en mere naturlig baggrund som himlen, frem for den brune, lige med det her mønster.

Men hvis I har brun barnevogn og klapvogn, så ville den jo passe perfekt dertil. (:

Anmeld

6. april 2013

Louise H.

Den blå

Anmeld

6. april 2013

L&V

Lunae skriver:

Jeg står og skal have købt en ny voksipose til lillemanden
Jeg kan bare ikke helt beslutte mig for farven! Hvad synes i?

Jeg ville vælge den brune af de to der. Så er den nok os nemmere at sælge når den er unisex.. Jeg har selv disse to i tankerne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. april 2013

Lunae

BabyMus skriver:

Jeg har stemt på den blå. (:

Jeg har aldrig rigtig været til brun, det er bare ikke mig. Desuden synes jeg at pingviner og isbjerge passer bedre med en blå bagrund da det er en mere naturlig baggrund som himlen, frem for den brune, lige med det her mønster.

Men hvis I har brun barnevogn og klapvogn, så ville den jo passe perfekt dertil. (:

Ja det kan der selvfølgelig være noget om! Hvorfor skal det dog også være så svært

Anmeld

6. april 2013

Lunae

Månsson skriver:

Jeg ville vælge den brune af de to der. Så er den nok os nemmere at sælge når den er unisex.. Jeg har selv disse to i tankerne

De er også fine begge to. Jeg kan bedst lide den øverste tror jeg! Den anden bliver lige enkelt nok for mig

Anmeld

6. april 2013

L&V

Lunae skriver:

De er også fine begge to. Jeg kan bedst lide den øverste tror jeg! Den anden bliver lige enkelt nok for mig

Den øverste er fra deres retro linie, der er mange der er super fede.. Ja den er lidt kedelig i det

Anmeld

6. april 2013

tarkoflen

Jeg ville vælge denne, både fordi den er unisex og fordi jeg synes den er skønt og passer til det hele

http://www.babytorvet.dk/shop/super-tilbud-voksipo se-2830p.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.