Nogen fra Esbjerg der vil gratis i biffen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
3 synes godt om
5. april 2013

Frk.S

... Eller næsten gratis i hvert fald.

Jeg har vundet nogle biografbillettter
Problemet er at det er til filmen "The last stand" som nu åbenbart kun går i Bioctiy Esbjerg (jeg bor selv i Randers). 

Jeg har 2 stk og du kan få dem for... lad os sig en 20'er, så jeg lige kan få dækket portoudgifterne. Hvis du tilfældigvis kan komme forbi og hente dem, kan du få dem gratis. 

Det skal lige siges, at der står de skal bruges inden d. 19/4.

Bare giv lyd hvis det er noget - ellers ender de nok bare med at ryge ud. Jeg tror ikke lige vi gider køre til Esbjerg for at tage i biffen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Zelinasmor

Frk.S skriver:

... Eller næsten gratis i hvert fald.

Jeg har vundet nogle biografbillettter
Problemet er at det er til filmen "The last stand" som nu åbenbart kun går i Bioctiy Esbjerg (jeg bor selv i Randers). 

Jeg har 2 stk og du kan få dem for... lad os sig en 20'er, så jeg lige kan få dækket portoudgifterne. Hvis du tilfældigvis kan komme forbi og hente dem, kan du få dem gratis. 

Det skal lige siges, at der står de skal bruges inden d. 19/4.

Bare giv lyd hvis det er noget - ellers ender de nok bare med at ryge ud. Jeg tror ikke lige vi gider køre til Esbjerg for at tage i biffen. 

Er det til nogen speciel dato? Ellers er jeg muligvis interesseret 

Anmeld

5. april 2013

Zelinasmor

Hov. Havde ikke læst ordentligt igennem. Jeg vil gerne købe dem  Vil du sende en PB med reg og konto nummer? Så overfører jeg og sender min adresse 

Anmeld

6. april 2013

Frk.S

xoxotasha skriver:

Hov. Havde ikke læst ordentligt igennem. Jeg vil gerne købe dem  Vil du sende en PB med reg og konto nummer? Så overfører jeg og sender min adresse 

Ja, det gør jeg lige.

Anmeld

6. april 2013

Steph_Laurits

Solgt?

Anmeld

9. april 2013

Frk.S

StephanieJ skriver:

Solgt?

Ja, de er afsat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.