hvordan med mine barselsdagpenge ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2013

1990h

Min barsel startede 22marts. Får jeg så får fuld periode ved næste udbetaling eller er det anderledes når det barsels dagpenge end dagpenge. ?? Eller kommer jeg til at mangle dage. Kommer barsel dagpenge sidste hverdag i måneden !??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

1990h

7. april 2013

MortilElias2010

Hjælper dig lige op 

Anmeld

7. april 2013

K&S

1990h skriver:

Min barsel startede 22marts. Får jeg så får fuld periode ved næste udbetaling eller er det anderledes når det barsels dagpenge end dagpenge. ?? Eller kommer jeg til at mangle dage. Kommer barsel dagpenge sidste hverdag i måneden !??

Går du fra ledighed til barsel? For så er perioderne for dagpenge ens, jeg har i hvert fald ikke mærket noget til skiftet fra barsel til almindelige dagpenge 

Anmeld

7. april 2013

1990h

K&S skriver:

Går du fra ledighed til barsel? For så er perioderne for dagpenge ens, jeg har i hvert fald ikke mærket noget til skiftet fra barsel til almindelige dagpenge 

Ja det gør jeg

Men hvis dp perioden gik fra 17-18marts denne her gang til april og min barsel startede 22marts. Får jeg så barsels dp fra den 22marts og almindelig dp fra den 17-18 og op til den 22? Altså skal jeg.udfylde dpkort for dagene op til den 22?

Satsen er jo den samme det var bare om jeg kommer skævt ind så jeg ikk får for nogle dage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.