Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja sorry jeg er anonym, men ellers vil min kusine måske finde denne tråd og det er ikke lige så godt Men kan nok skrive her i tråden at det er Laulund87 der skriver, så står tråden da ikke på min profil Min kusine fylder 25 år i næste måned og jeg spørger hende på sms om hun holder noget fødselsdag, tænkte ikke drukfest men nærmere familiefest Hun skriver at nej det gør hun ikke, hun har ikke råd. Fair nok Hun sender så den her sms: Men jeg holder dog en fest for veninder+nogle af kærestens venner. Ikke fordi jeg har totalt lyst, men jeg har lige været til alle deres fødselsdage+nogle i fremtiden. Så må hellere gøre det. Havde faktisk også tænkt på at invitere dig og Bruno+et andet par. Men jeg har sgu ikke plads. Hverken til flere borde eller stole Men hvis jeg får afbud, vil I så komme den 20.? Manden og jeg grinte lidt af den sms for er det ikke lidt underligt at stå standby på afbud? Altså årsagen er vel reel nok, men stadig. Vi er ikke sure eller noget for vi gider ærligt ikke en drukfest.. Det er heller ikke nemt at finde barnepige sådan lidt pludseligt. Hvad ville I sige til sådan en sms, er det ikke spøjst eller er det bare mig?
Ja sorry jeg er anonym, men ellers vil min kusine måske finde denne tråd og det er ikke lige så godt Men kan nok skrive her i tråden at det er Laulund87 der skriver, så står tråden da ikke på min profil
Min kusine fylder 25 år i næste måned og jeg spørger hende på sms om hun holder noget fødselsdag, tænkte ikke drukfest men nærmere familiefest Hun skriver at nej det gør hun ikke, hun har ikke råd. Fair nok Hun sender så den her sms:
Men jeg holder dog en fest for veninder+nogle af kærestens venner. Ikke fordi jeg har totalt lyst, men jeg har lige været til alle deres fødselsdage+nogle i fremtiden. Så må hellere gøre det. Havde faktisk også tænkt på at invitere dig og Bruno+et andet par. Men jeg har sgu ikke plads. Hverken til flere borde eller stole Men hvis jeg får afbud, vil I så komme den 20.?
Manden og jeg grinte lidt af den sms for er det ikke lidt underligt at stå standby på afbud? Altså årsagen er vel reel nok, men stadig. Vi er ikke sure eller noget for vi gider ærligt ikke en drukfest.. Det er heller ikke nemt at finde barnepige sådan lidt pludseligt.
Hvad ville I sige til sådan en sms, er det ikke spøjst eller er det bare mig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monski skriver: Hmm .. Jeg synes egentlig ikke det er underligt
Hmm .. Jeg synes egentlig ikke det er underligt
Okay
Ha ha ha ellers tak til den fest da! Invitation på afbud, ej nej nej og så fra sin søster? Niks!
MortilElias2010 skriver: Ha ha ha ellers tak til den fest da! Invitation på afbud, ej nej nej og så fra sin søster? Niks!
Det er min kusine, men ellers er vi enige hehe
Anonym skriver: Det er min kusine, men ellers er vi enige hehe
Åh nej Må have læst forkert. Beklager Ja så havde festen været fuldstændig lige meget for mit vedkommende
Må hellere Er en kende søvnig
Anonym skriver: Synes du? Altså når det lige er hende og det er sådan en fest, bliver jeg ikke sur, men synes den er spøjs
Synes du? Altså når det lige er hende og det er sådan en fest, bliver jeg ikke sur, men synes den er spøjs
Den sms fortæller mig at hun ikke tænker særlig langt. Hun virker ret umoden. Jeg havde takket nej ihvertfald. Gider da ikke være et "afbud"
Tak for jeres svar!
Er glad for jeg ikke er den eneste der studser over sådan en sms
Den er lidt sjov, og sådan lidt, hovsa, jeg glemte da at invitere dem her
Måden det er skrevet på, fik nu også bare mig til at trække på smilebåndet, og tænke ha ha, nej tak, men god fest
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128