skrabelodder og spil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
5 svar
2 synes godt om
5. april 2013

young-mother

Hej med jer

ja.. jeg er gået hen og blevet lidt bidt af at spille på nettet og købe de billige mini skrabelodder i butikkerne.. Men, højst vundet ialt 500,-

hvor mange af jer har oplevet større gevinster? og jeg hører at gevinsterne er større og nemmere over nettet? Tja, jeg er bare lidt nysgerrig, for man bliver sku lidt bidt af det i det lange løb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

foto på lærred

young-mother skriver:

Hej med jer

ja.. jeg er gået hen og blevet lidt bidt af at spille på nettet og købe de billige mini skrabelodder i butikkerne.. Men, højst vundet ialt 500,-

hvor mange af jer har oplevet større gevinster? og jeg hører at gevinsterne er større og nemmere over nettet? Tja, jeg er bare lidt nysgerrig, for man bliver sku lidt bidt af det i det lange løb

Det er et skråplan, hvis du spørger mig. Chancen er så uendelig lille for at man vinder den store gevinst. Jeg spiller aldrig selv men tænker, at dem som spiller f.eks 100 kr. om ugen på lotte (hvilke der er mange der gør) - og så ved jeg godt, at man sikkert vinder nogle smågevinster i ny og næ, men hvis man efter 10 år havde sat de penge ind i banken og med lidt renter, ja så bliver det ca. 50.000 kr. Det er jo næsten som at "vinde" i lotto

Mit råd til dig er at lade skrabelodderne ligge, putte småpengene i en lille kasse og så tøm dem en gang om året. Ved godt, at det er spændingen og ønsket om den helt store gevinst som folk tror der ligger i det næste skrabelod, men jeg læste engang at chancen for at vinde den helt store gevist i f.eks lotte, er mindre end at du f.eks. blev ramt af lynet. Og det er der heldigvis ikke så stor risiko for

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager med 5 billeder blended på lærred, invitationer, wallstickers

Anmeld

6. april 2013

mrhl

Tror aldrig jeg har vundet mere end en 20'er..... Så jeg må have held i kærlighed i stedet for

Har arbejdet i et supermarked i 2 år, i kiosken, hvor der blev solgt skrabelodder og lotto. Og i de to år, har jeg kun én gang oplevet at udbetale en større genvinst. Genvinsten var på 10.000, og den kunde der vandt, spillede for så usandsynligt mange penge hver uge, at han umuligt har fået overskud af den gevinst....
Så, sandsynligheden for at vinde noget af betydning er altså efter min overbevisning ret lille... På den anden side forstår jeg godt spændingen ved det

Anmeld

6. april 2013

MorDk

Jeg vinder aldrig ... men spiller heller aldrig. I min verden er det spild af penge... og i værste fald kan det ende med ludomani. Og det er IKKE sjovt!

Anmeld

6. april 2013

Monski

young-mother skriver:

Hej med jer

Alle jeg kender som spiller har max vundet 50-70,-.
Pånær min mormor hun havde sgu held i spil!! På 2 år vandt hun ca 250.000 af fire omgange, kan huske hun vandt 167.000 på én gang så det kan godt lade sig gøre, men chancen er jo sindssygt lille, jeg spiller heller ikke selv

Anmeld

6. april 2013

Lene Unik

Min mand spiller lidt af og til, både skrabelodder, lotto og på nettet. Ikke meget (holder øje med ham), men som han siger, han drikker stort set ikke, ryger ikke, har ikke en dyr hobby, så lidt fornøjelse vil han gerne have. Han vinder af og til, og har en enkelt gang vundet 50.000 kr. Skrabelodder vinder han ofte 30 eller 60 kr, tror ikke det løber rundt, men tæt på. På nettet er de fleste gevinster han får på 200-600 kr, igen i det store regnskab ikke fantastiske gevinster, men har kan godt lide spændingen, uden at det blive for meget. Men som sagt, jeg holder øje med ham, og så sent som i går snakkede vi med børnene omkring ludomani, den yngste spurgte hvorfor man skulle være 18 år for at kunne købe en lottokupon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.