young-mother skriver:
Hej med jer
ja.. jeg er gået hen og blevet lidt bidt af at spille på nettet og købe de billige mini skrabelodder i butikkerne.. Men, højst vundet ialt 500,-
hvor mange af jer har oplevet større gevinster? og jeg hører at gevinsterne er større og nemmere over nettet? Tja, jeg er bare lidt nysgerrig, for man bliver sku lidt bidt af det i det lange løb

Det er et skråplan, hvis du spørger mig. Chancen er så uendelig lille for at man vinder den store gevinst. Jeg spiller aldrig selv men tænker, at dem som spiller f.eks 100 kr. om ugen på lotte (hvilke der er mange der gør) - og så ved jeg godt, at man sikkert vinder nogle smågevinster i ny og næ, men hvis man efter 10 år havde sat de penge ind i banken og med lidt renter, ja så bliver det ca. 50.000 kr. Det er jo næsten som at "vinde" i lotto 
Mit råd til dig er at lade skrabelodderne ligge, putte småpengene i en lille kasse og så tøm dem en gang om året. Ved godt, at det er spændingen og ønsket om den helt store gevinst som folk tror der ligger i det næste skrabelod, men jeg læste engang at chancen for at vinde den helt store gevist i f.eks lotte, er mindre end at du f.eks. blev ramt af lynet. Og det er der heldigvis ikke så stor risiko for

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Collager med 5 billeder blended på lærred, invitationer, wallstickers
Anmeld