Hvilken frisure har din datter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.254 visninger
13 svar
8 synes godt om
5. april 2013

Min datter har endelig fået så langt hår, så det kan komme op i en hestehale, selv hendes pandehår er kommet med, men nu vil pigebarnet ha det klippet af!!!!!  Hun er godt blok kun næsten 3år, men hun har dæleme sin mening.. Hun HADER at få vasket/fristet/sat det, og det flyver rundt og blæser ind i munden på hende, så jeg kan egentligt godt forstå hende, men åh.. Jeg troede bare min lille pige skulle være en langhåret prinsesse, som jeg rigtigt kunne ordne hår på! Nå, men jeg har ladet mig overtale, så nu ryger lokkerne,  men jeg er fuldstændig på bar bund omkring frisuren!?!?  Så hvordan ser din piges frisur ud?? Jeg kan ik finde noget inspiration på nettet!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Morgensol

Hvad med kort page med pandehår? altså lige undér ørerne?

Mi pige er lige blevet 3. Hun har hår til skuldrene.. Desværre er det meget tyndt og fint, så det ligner nærmest stadig babyhår..

Anmeld

5. april 2013

sandra0108

Min store pige havde kort page med pandehår til hun var ca. 6 år  I dag er meget meget langt, men hun er også 9

min yngste på 3,5 år, har også fået langt hår, det når ned til hendes skulderblade

men jeg vil helt sikkert sige kort page med pandehår

Anmeld

5. april 2013

Laulund87

Maria på 3,4 år har fået en pagefrisure for et par måneder siden.

Hun havde langt tjavset hår som hun hadede at få redt og jeg syntes bare det så træls ud. Efter hun er blevet klippet ser det bare mere frisk ud

Du får lige et billede fra frisøren og et efterbillede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2013

JustMe

Laulund87 skriver:

Hun havde langt tjavset hår som hun hadede at få redt og jeg syntes bare det så træls ud. Efter hun er blevet klippet ser det bare mere frisk ud

Hvor er det sødt til hende!

Anmeld

5. april 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tilmeldt skriver:

Min datter har endelig fået så langt hår, så det kan komme op i en hestehale, selv hendes pandehår er kommet med, men nu vil pigebarnet ha det klippet af!!!!!  Hun er godt blok kun næsten 3år, men hun har dæleme sin mening.. Hun HADER at få vasket/fristet/sat det, og det flyver rundt og blæser ind i munden på hende, så jeg kan egentligt godt forstå hende, men åh.. Jeg troede bare min lille pige skulle være en langhåret prinsesse, som jeg rigtigt kunne ordne hår på! Nå, men jeg har ladet mig overtale, så nu ryger lokkerne,  men jeg er fuldstændig på bar bund omkring frisuren!?!?  Så hvordan ser din piges frisur ud?? Jeg kan ik finde noget inspiration på nettet!?

Min datter har en kort page. Det klæder hende super godt, og den er nem at holde / vaske (som hun i øvrigt ikke er for vild med).
Du kan se mit profilbillede, hvor hun ligger

Anmeld

5. april 2013

Laulund87

JustMe skriver:

Hvor er det sødt til hende!

Tusind tak! Tror også hun beholder den frisure længe, det er nemt og frisk

Anmeld

6. april 2013

JustMe

Laulund87 skriver:

Tusind tak! Tror også hun beholder den frisure længe, det er nemt og frisk

Det er også den frisure, vi går efter. Jeg klipper bare kun nakke og pandehår pt, da håret i siderne lige skal nå med

Anmeld

7. april 2013

Laulund87 skriver:

ÅÅhh, for fanden, hvor er hun dog skøn!!!

Lisa har faktisk også en laang page lige nu.. Hun har haft en kort page, men jeg synes bare hendes hovede er for rundt til det!!

Anmeld

7. april 2013

Laulund87

Tilmeldt skriver:

ÅÅhh, for fanden, hvor er hun dog skøn!!!

Lisa har faktisk også en laang page lige nu.. Hun har haft en kort page, men jeg synes bare hendes hovede er for rundt til det!!

Tusind tak!

Jeg synes det er så smart og nemt og nu har Maria kun haft det siden januar, glæder mig til at hun har håret væk fra nakken til sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.