Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal til konfirmation i slutningen af april og vores piger skal selvfølgelig have nogle fine kjoler på Men hvor skal vi købe dem?
Hvis du kender en god hjemmeside, hvor man kan få fine kjoler i str. 56, så del den gerne med mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Vi skal til konfirmation i slutningen af april og vores piger skal selvfølgelig have nogle fine kjoler på Men hvor skal vi købe dem? Hvis du kender en god hjemmeside, hvor man kan få fine kjoler i str. 56, så del den gerne med mig
Hvilke slags kjoler søger du? Hvis de må være hjemmesyede kan jeg hjælpe
ellers tag et kig på smartkids.dk - synes ofte de har et fint udvalg
Jeg var meget norlie fan dengang alberte lå i 56 og det brugte hun ganske kort.
Jeg vil klart anbefale H&M
Vi skal til konfirmation i slutningen af april og vores piger skal selvfølgelig have nogle fine kjoler på Men hvor skal vi købe dem? Hvis du kender en god hjemmeside, hvor man kan få fine kjoler i str. 56, så del den gerne med mig
Jeg synes Noa Noa har mange fine, feminine ting - uden at det bliver tuttenuttet og prinsesset..
Mette. skriver: Hvilke slags kjoler søger du? Hvis de må være hjemmesyede kan jeg hjælpe ellers tag et kig på smartkids.dk - synes ofte de har et fint udvalg
Jeg har ikke noget bestemt jeg søger
Det vil jeg lige prøve Tak
AlberteSophie skriver: Jeg var meget norlie fan dengang alberte lå i 56 og det brugte hun ganske kort. Jeg vil klart anbefale H&M
Tak skal du have Ja de har faktisk også rigtig mange fine ting
M (: skriver: Jeg synes Noa Noa har mange fine, feminine ting - uden at det bliver tuttenuttet og prinsesset..
Åh ja de er også fine. og præcis, uden det bliver for tuttenuttet
åhhhh se lige
http://shop.partywear.dk/catalog/popup_image.php?pID=253&osCsid=e39eb08a1bb0289c66ab2635ba98ec8b
Ved ik om de er for "fine" - men ku ikke stå for dem. he he
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128