Fine kjoler til babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.167 visninger
39 svar
13 synes godt om
5. april 2013

Miss Church

Vi skal til konfirmation i slutningen af april og vores piger skal selvfølgelig have nogle fine kjoler på Men hvor skal vi købe dem? 

Hvis du kender en god hjemmeside, hvor man kan få fine kjoler i str. 56, så del den gerne med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Mette.

Miss Church skriver:

Vi skal til konfirmation i slutningen af april og vores piger skal selvfølgelig have nogle fine kjoler på Men hvor skal vi købe dem? 

Hvis du kender en god hjemmeside, hvor man kan få fine kjoler i str. 56, så del den gerne med mig

Hvilke slags kjoler søger du? Hvis de må være hjemmesyede kan jeg hjælpe

ellers tag et kig på smartkids.dk - synes ofte de har et fint udvalg

Anmeld

5. april 2013

AlberteSophie

Miss Church skriver:

Jeg var meget norlie fan dengang alberte lå i 56 og det brugte hun ganske kort. 

Jeg vil klart anbefale H&M 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2013

M (:

Jeg synes Noa Noa har mange fine, feminine ting - uden at det bliver tuttenuttet og prinsesset..

Anmeld

5. april 2013

Miss Church

Mette. skriver:

Hvilke slags kjoler søger du? Hvis de må være hjemmesyede kan jeg hjælpe

ellers tag et kig på smartkids.dk - synes ofte de har et fint udvalg

Jeg har ikke noget bestemt jeg søger  

Det vil jeg lige prøve Tak

Anmeld

5. april 2013

Miss Church

AlberteSophie skriver:

Jeg var meget norlie fan dengang alberte lå i 56 og det brugte hun ganske kort. 

Jeg vil klart anbefale H&M 

Tak skal du have Ja de har faktisk også rigtig mange fine ting 

Anmeld

5. april 2013

Miss Church

M (: skriver:

Jeg synes Noa Noa har mange fine, feminine ting - uden at det bliver tuttenuttet og prinsesset..

Åh ja de er også fine. og præcis, uden det bliver for tuttenuttet  

Anmeld

5. april 2013

esioul

Miss Church skriver:

åhhhh se lige

http://shop.partywear.dk/catalog/popup_image.php?pID=253&osCsid=e39eb08a1bb0289c66ab2635ba98ec8b

Ved ik om de er for "fine" - men ku ikke stå for dem. he he

Anmeld

5. april 2013

Kløver

De har de sødeste kjoler i h&m lige nu, købte selv en tilin datter med sommerfugle, mega sød og forårsagtig

Anmeld

5. april 2013

lilledittemor

Miss Church skriver:

Bonpoint

Det er yndlings-kjolemærket herhjemme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.