Han ringer ikke? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Nej
Fik besked her til morgen...men en besked som har sat mine tanker igang...

.så du sad og vntede hele aftenen ?

og fik en skide sms her til morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

channie-g

Anonym skriver:

Nej
Fik besked her til morgen...men en besked som har sat mine tanker igang...

Hvad skrev han

Anmeld

6. april 2013

Mokka

Ignorér ham! Det hader mænd  Lad som ingenting og ellers bare virke glad på fb hvis han nu går ind og snager der, så skal han nok kontakte dig, for tænk hvis det betød at en anden var ved at rende væk med dig Post en  på fb.....

Anmeld

6. april 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

rririn

.så du sad og vntede hele aftenen ?

og fik en skide sms her til morgen?

Ja og så vil han ringe når han kan komme til en telefon igen, men kan skrive en besked fra facebook, fra en mobil?? (Kan jeg se)

Anmeld

6. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ja og så vil han ringe når han kan komme til en telefon igen, men kan skrive en besked fra facebook, fra en mobil?? (Kan jeg se)

sikke en lus!

Anmeld

6. april 2013

Anonym trådstarter

channie-g skriver:

HHasskskrskre

Hvad skrev han

Han skrev at han var hjemme hele dagen igår, og ikke har haft muligheden for at ringe fordi han ikke har haft nogen mobil, det er også sandt MEN facebook beskeden som han sendte mig imorges kan jeg se er skrevet fra en mobil
og hvis han kan skrive fra facebook idag, men ikke hele dagen igår. Hvad er det så egentlig lige han har gang i?

Anmeld

6. april 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

nninig

sikke en lus!

Der er hvertflad noget der ikke hænger sammen
og self har han stadig ikke ringet..
og han regnede med han kunne ringe når han vågnede (han ville. lige sove lidt mere?og nu er den 12.50...det ender da med at han slet ikke ringer mig op

Anmeld

6. april 2013

Anonym trådstarter

Mokka skriver:

eiikikkvvevenvennvenneddederderiderinderindIgnorér ham! Det hader mænd  Lad som ingenting og ellers bare virke glad på fb hvis han nu går ind og snager der, så skal han nok kontakte dig, for tænk hvis det betød at en anden var ved at rende væk med dig Post en  på fb.....

Ved nu ikke, skal man virkelig lave en scene før han gider tage sig sammen JEG føler jo han skjuler på noget

Anmeld

6. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Der er hvertflad noget der ikke hænger sammen
og self har han stadig ikke ringet..
og han regnede med han kunne ringe når han vågnede (han ville. lige sove lidt mere?og nu er den 12.50...det ender da med at han slet ikke ringer mig op

jeg havde simpelthen ikke kunne lade være med at føle mig callgirl......... jeg havde skrevet "hej... havde håbet på at jeg ikke ville komme til at sidde med en følese af, at være blevet brandt af. Syntes du skal spare din åbenbart meget trange fritid og de 20 øre i minuttet, og lade være med at ringe til mig, for jeg syntes jeg har ventet nok. Ingen sure miner her fra. "

Også går du ind på fb om en time og skriver til en fælles veninde(få hende med på legen) "kan du hjælpe mig med at finde outfitet til min date?? uhhh er vildt spændt!! og kan slet ikke vælge"

For så har du ikke direkte skrevet noget der kunne hentydes til hævn over ham, men han ser jo også dine opslag til veninden

Anmeld

6. april 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

jeg havde simpelthen ikke kunne lade være med at føle mig callgirl......... jeg havde skrevet "hej... havde håbet på at jeg ikke ville komme til at sidde med en følese af, at være blevet brandt af. Syntes du skal spare din åbenbart meget trange fritid og de 20 øre i minuttet, og lade være med at ringe til mig, for jeg syntes jeg har ventet nok. Ingen sure miner her fra. "

Også går du ind på fb om en time og skriver til en fælles veninde(få hende med på legen) "kan du hjælpe mig med at finde outfitet til min date?? uhhh er vildt spændt!! og kan slet ikke vælge"

For så har du ikke direkte skrevet noget der kunne hentydes til hævn over ham, men han ser jo også dine opslag til veninden

Hehe planen er da fed, men ærlig talt, så gider jeg slet ikke spilde mine kræfer på at lave sådan en scene, jo flere dage der går, jo mere får jeg vel bare banket ind i hovedet hvordan han er.. .
-Ved ikke hvad han har gang i, men finder jeg vel ud af på et tidspunkt..Det er HAM der ringer mig op rigtig ked af det, siger han savner mig/os (prinsen i maven og siger han elsker mig, og at han vil ringe dagen efter fordi jeg han gerne vil være sammen her i weekenden, det gør han så ikke, men skriver en facebook besked i morges (sendt fra en mobil) . ALLIGEVEL har han stadig ikke ringet mig op, han VED hvor jeg bor!! lyder ærlig talt som om han har gang i noget andet, men bare ikke vil fortælle mig det, eller om det !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.