gædde/gitte skriver:
jeg havde simpelthen ikke kunne lade være med at føle mig callgirl......... jeg havde skrevet "hej... havde håbet på at jeg ikke ville komme til at sidde med en følese af, at være blevet brandt af. Syntes du skal spare din åbenbart meget trange fritid og de 20 øre i minuttet, og lade være med at ringe til mig, for jeg syntes jeg har ventet nok. Ingen sure miner her fra. "
Også går du ind på fb om en time og skriver til en fælles veninde(få hende med på legen) "kan du hjælpe mig med at finde outfitet til min date?? uhhh er vildt spændt!! og kan slet ikke vælge"
For så har du ikke direkte skrevet noget der kunne hentydes til hævn over ham, men han ser jo også dine opslag til veninden 
Hehe planen er da fed, men ærlig talt, så gider jeg slet ikke spilde mine kræfer på at lave sådan en scene, jo flere dage der går, jo mere får jeg vel bare banket ind i hovedet hvordan han er..

.
-Ved ikke hvad han har gang i, men finder jeg vel ud af på et tidspunkt..Det er HAM der ringer mig op rigtig ked af det, siger han savner mig/os (prinsen i maven og siger han elsker mig, og at han vil ringe dagen efter fordi jeg han gerne vil være sammen her i weekenden, det gør han så ikke, men skriver en facebook besked i morges (sendt fra en mobil) . ALLIGEVEL har han stadig ikke ringet mig op, han VED hvor jeg bor!! lyder ærlig talt som om han har gang i noget andet, men bare ikke vil fortælle mig det, eller om det !
Anmeld